| کد خبر: 174943 |

◄ تفاهم‌نامه همکاری بین راه‌آهن و اورژانس منعقد شد

استقرار پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در ایستگاه‌های مورد توافق سازمان اورژانس و شرکت راه‌آهن، تبدیل 30‌دستگاه سالن مسافری به 15 دستگاه سالن مسافریِ اورژانس ریلی و 15دستگاه بیمارستان سیار ریلی و طراحی فرآیند عملیاتی امدادخواهی از شماره 115 از محورهای مهم این تفاهم‌نامه بود.

تین نیوز

 امروز تفاهم نامه همکاری بین سازمان اورژانس کشور و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران درباره ارائه خدمات اورژانس در ایستگاه‌ها و ناوگان ریلی مسافری، با حضور سعید محمدزاده رئیس راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، امضا شد.

به گزار ش خبرنگار تین‌نیوز، سعید محمدزاده در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران عمل جدی به اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی این‌که از همه امکانات برای توسعه اقتصاد کشور استفاده کنیم چرا که ایجاد آسایش و ارائه خدمت به مردم و پایداری کشور هدف ما است و در این راستا باید تلاش کنیم.

محمدزاده یادآور شد: راه‌آهن از امکانات زیادی برخوردار است و باید ضمن ارائه خدمات در بخش خود برای برخی از شقوق دیگر نیز ارائه خدمت کند.

به گفته وی، امضای این تفاهم‌نامه نیز در جهت افزایش کیفیت خدمات به مردم در حوزه ریلی است که حاصل همکاری راه آهن و سازمان اورژانس کشور است.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: ما شبیه این ارتباط را با برخی دیگر ار نهادها برقرار کردیم  که ارتباط با وزارت اتباطات یکی از این اقدامات است که در جهت افزایش خدمات به مسافران حمل‌ونقل   ریلی برقرار خواهد شد. بنابراین امیدواریم در حوزه امداد و سلامت نیز بتوانیم موفق باشیم  چرا که ذات این تفاهم‌نامه امکانات هر دو سازمان را برای اهداف مشترک در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بنده از آقای کولیوند به خاطر تلاش‌هایشان در این زمینه تشکر می‌کنم و امیدوارم که مردم با کیفیت بهتری بتوانند از خدمات بهره‌مند شوند.

لازم به توضیح است که، استقرار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در ایستگاه‌های مورد توافق سازمان اورژانس و شرکت راه‌آهن، تبدیل 30‌دستگاه سالن مسافری به 15 دستگاه سالن مسافری اورژانس  ریلی، 15 دستگاه بیمارستان سیار ریلی و طراحی فرآیند عملیاتی امداد خواهی از شماره 115 از محورهای مهم امضای این تفاهم بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.