| کد خبر: 174938 |

استخدام بیش از 2 هزار و 700 نفر در ایرلاین بدون مجوز

◄ ظهور یک ایرلاین عجیب/ آراز مجوز ندارد

یک شرکت هواپیمایی به نام آراز در آگهی استخدامی خود اعلام کرده است که در صدد جذب دو هزار و 718 نفر در 136‌ردیف شغلی است.

تین نیوز

یک شرکت هواپیمایی به نام آراز در آگهی استخدامی خود اعلام کرده است که درصدد جذب دو هزار و 718 نفر در 136 ردیف شغلی است.

تین‌نیوز در تماسی که با دفتر این شرکت در استان مرکزی داشت، نتوانست با مدیریت این شرکت ارتباط بگیرد از همین رو  یکی از کارمندان این شرکت به خبرنگار این شبکه خبری گفت: بخش مدیریتی شرکت هواپیمایی آراز در استان تهران است اما در حال حاضر دفتر این شرکت در تهران تعطیل است.

این کارمند که در بخش IT شرکت آراز فعال بود در پاسخ به این سؤال که آیا این شرکت دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، عنوان کرد: بله شرکت هواپیمایی آراز در تمام مجوزها را اخذ کرده است و آنها را در سایت گذاشته‌ایم و درصدد جذب این تعداد نیرو به شکل قراردادی است.

این کارمند حتی نام مدیرعامل شرکت آراز را نمی‌دانست و در پاسخ به اینکه مگر می‌شود یک کارمند نام مدیرعامل خود را نداند، گفت: بنده در جریان نیستم و تنها در بخش استخدامی می‌توانم پاسخ‌گو باشم.

خبرنگار تین‌نیوز در راستای پیگیری این موضوع در تماسی که با سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری داشت متوجه شد که این شرکت درخواست تاسیس شرکت هواپیمایی را از سازمان هواپیمایی داشته اما تاکنون موفق به اخذ موافقت اصولی و مجوز بهره‌برداری نشده است. این در حالی است که این شرکت در سایت خود اظهار داشته این دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری است و بدین ترتیب به دنبال جذب بیش از دو هزار و 700 نیرو است و در ردیف شغلی منشی به 100 نفر نیاز دارد.

جای سوال دارد که شرکت هواپیمایی که هنوز مجوزهای اولیه از سازمان هواپیمایی کشوری را دریافت نکرده چگونه و با چه ظرفیتی به دنبال جذب چنین تعدادی نیرو است؟

این شرکت در سایت خود اعلام کرده است که دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری است این در حالی است که سازمان این موضوع را تایید نکرده و گفته تنها این شرکت درخواست تاسیس ایرلاین را به سازمان هواپیمایی ارائه کرده است.

این شرکت هواپیمایی قرار است در بازه زمانی 97/11/24 تا 97/12/24 اقدام به برگزاری آزمون کند و شرکت‌کنندگان باید در این آزمون متناسب با ردیف شغلی باید بین 70 تا 40 هزار تومان هزینه ثبت‌نام را پرداخت کنند.

آگهی این استخدام در شبکه مجازی باعث تعجب افراد زیادی شده و این افراد عنوان می‌کنند شرکتی که هنوز هواپیما در اختیار ندارد و هنوز فعال نیست چگونه به دنبال بیش از 150 خلبان، کمک خلبان است.

این شرکت مدعی شده بورسیه تحصیلی و کمک هزینه ادامه تحصیل ویژه کارکنان و خانواده آن‌ها، بیمه تامین‌اجتماعی و بیمه عمر، وام خرید منزل مسکونی، خودرو، لوازم خانگی، سفرها زیارتی و سیاحتی از جمله امتیازات و مزایای به استخدام درآمدن این شرکت است.

photo_2018-10-08_09-45-45

photo_2018-10-08_12-07-02

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهین سلیمانی فر 1 0

    اصلا هیچ اطمینانی دیگه به آزمونا نیست نمیدونیم دیگه به چی باید اعتماد کرد