| کد خبر: 174871 |

◄ دفاتر خدمات مسافرتی با نرخ سامانه نیما ارز دریافت می‌کنند

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خبرداد: از این پس دفاتر خدمات مسافرت هوایی ارز موردنیاز خود را از سامانه نیما دریافت خواهند کرد.

تین نیوز

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خبرداد: از این پس دفاتر خدمات مسافرت هوایی ارز موردنیاز خود را از سامانه نیما دریافت خواهند کرد.

صبح امروز (15 مهرماه) دفاتر خدمات مسافرت هوایی با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در راستای رفع مشکلات دفاتر خدمات مسافرت هوایی در محل سازمان هواپیمایی جلسه برگزار کردند.

حرمت‌اله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص موارد صحبت شده در این جلسه عنوان کرد: یکسری موارد درون صنفی و مشکلات با ایرلاین‌ها وجود داشت که در جلسه با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح شد.

وی در ادامه افزود: در راستای مشکلاتی که با ایرلاین‌ها وجود داشت قرار بر این شد تا انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و انجمن شرکت‌های هواپیمایی یک جلسه مشترک در راستای حل این مشکلات در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار کنند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خبر داد: از این پس دفاتر خدمات مسافرت هوایی ارز موردنیاز خود را از سامانه نیما دریافت خواهند کرد.

او در این باره توضیح داد: در حال حاضر دفاتر ارز مورد نیاز خود را با نرخ 14هزار و 700تومان تامین می‌کنند این در حالی است که نرخ ارز در سامانه نیما زیر 10هزار تومان است.

رفیعی خاطرنشان کرد: تامین ارز موردنیاز از سامانه نیما می‌تواند شرایط دفاتر را بهبود ببخشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.