| کد خبر: 174778 |

◄ نوبخت: شرمنده مردم هستیم

با توجه به خساراتی که نوسانات شدید قیمت ارز در چند ماه اخیر به مردم و صنعت کشور وارد کرد، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از مردم و صنعتگران عذرخواهی کرد.

تین نیوز

با توجه به خساراتی که نوسانات شدید قیمت ارز در چند ماه اخیر به مردم و صنعت کشور وارد کرد، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از مردم و صنعتگران عذرخواهی کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نوبخت ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت‌ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.

او در سفر به قزوین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، امروز توانایی آن را داریم تا از اعتبارات ریالی تأمین‌شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم.

او افزود: به‌منظور ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای واحدهای تولیدی که درحال فعالیت هستند، پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا بتوانیم مواد اولیه آن‌ها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تأمین کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: با موافقت شورای هماهنگی و سران سه قوه برای برخی واحدهایی که فعال هستند ولی نوسانات ارزی و افزایش هزینه تولید سبب ایجاد مشکل برای آن‌ها شده، علاوه‌بر اعتبارات فعلی، معادل یک میلیارد دلار اختصاص داده‌ایم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور یادآور شد: از تولیدکنندگان بابت شوکی که به بازار وارد شد و برای برخی واحدها ایجاد مشکل کرد، عذرخواهی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا به‌سرعت مشکلات برطرف شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس سیاسی منطقه 2 0

    آقای نوبخت شرمندگی شما چه دردی از این مردم دوا می کند؟؟
    در کره جنوبی دو نخست وزیر در زندان هستند به خاطر عملکرد اشتباه و غیر قانونی وقتی مملکت ما هم به قانون احترام گذاشت و مسئولین رده بالا برای عملکرد اشتباه سر از زندان در اوردن .. مملکت ما درست خواهد شد..
    اگر نه با شرمندگی شما و آقای جهانگیری این مملکت به افغانستان بیشتر نزدیک می شود تا ژاپن دوم

  • ناشناس 1 0

    عذر خواهی مشگلی را حل میکند خانواده های زیادی متلاشی شدند او درروز قیامت چه جوابی دارد؟؟؟؟؟