| کد خبر: 174770 |

◄ افزایش تناژ بارگیری و تخلیه‌شده در اداره‌کل راه‌آهن جنوب

مدیرکل راه‌آهن جنوب از افزایش ۴درصدی تناژ بارگیری و ۱۳درصدی تناژ تخلیه‌شده اداره‌کل راه‌آهن جنوب در شش ماهه اول سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر دادند.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن جنوب، گفت: تناژ بارگیری شده این اداره‌کل در مدت‌زمان ذکرشده را ۱۹۱۵۴۲۶ تن و تناژ تخلیه‌شده را ۳۱۶۳۲۳۰ تن بیان کردند که حاکی از افزایش ۴درصدی درزمینه تناژ بارگیری و ۱۳درصدی درزمینه تناژ تخلیه‌شده هست. تناژ بارگیری شده راه‌آهن جنوب در شش‌ماهه اول سال گذشته ۱۸۳۵۸۶۱ تن و تناژ تخلیه‌شده نیز به مقدار ۲۸۱۱۵۵۱ تن بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن‌جنوب، عبدالکریم درویش‌زاده افزود: اقلام بارگیری و تخلیه‌شده شامل: غلات، شمش، روغن، روغن صنعتی، ورق، رول، سود سوزآور و پودر سنگ است.

وی در ادامه گفت: تن کیلومتر مرزی نیز در شش‌ماهه اول سال جاری ۶۳۲۴۷۵۵۹۳ تن کیلومتر بوده که با عنایت به مدت مشابه سال‌گذشته با رقم ۵۶۶۱۶۷۸۷۰ تن کیلومتر افزایش ۱۲درصدی داشته است.

درویش‌زاده در خصوص تن کیلومتر مبدا-مقصد نیز بیان داشت: با توجه به رقم ۸۸۴۹۸۵۲۳۵ تن کیلومتر در شش‌ماهه اول سال ۹۷ با مقایسه رقم ۷۵۴۰۴۳۶۶۳ تن کیلومتر در مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۷درصد افزایش داشته‌ایم.

ضمنا درآمد شش‌ماهه اول سال ۹۷ حمل بار این اداره‌کل مبلغ ۶۶۱۷۸۶۶۰۸۳۴۳ ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به مبلغ ۴۲۵۱۰۷۵۵۰۴۳۴ ریال به میزان ۵۶% افزایش را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.