| کد خبر: 174757 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

◄ باید از فرصت موجود در بنادر به بهترین شکل استفاده شود

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: باید از فرصت‌های موجود در بنادر کشور به نحو مطلوب استفاده کرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: باید از فرصت‌های موجود در بنادر کشور به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که با حضور اعضای هیئت عامل و مدیران ستادی و بندری برگزار شد، با اشاره به وضعیت تحقق اهداف و برنامه های این سازمان در شش ماهه نخست سال جاری، بیان کرد: بایستی نقاط ضعف و قوت  بنادر کشور به واسطه تعدد اهداف، مسائل مهم و راهبردها مشخص شود و از طرفی  معاونت ها و واحدهای ستادی و بنادر که روند و فرآیند تحقق اهداف را دنبال می کنند  بر همه مسائل و شایط فعلی متمرکز شوند.

وی ادامه داد: در عین حال با تببین و پایش نقاط ضعف و قوت، از همه فرصت های موجود در شرایط فعلی باید به نحو مطلوب  استفاده کرد.

راستاد خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی مدیران ستادی و بندری برای تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاران باید توان بیشتری بگذارند.

پس از اظهارات مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وضعیت تحقق اهداف و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی طی شش ماهه نخست سال جاری تشریح و فرصت ها و چالش های پیش رو به بحث گذاشته شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فعال امور دریایی ایران(فادا) 1 0

    منظوور آقای راستاد این هست که مدیران و کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی باید از فرصت حضور ایشان حداکثر استفاده را نموده و با تاسیس و یا توسعه انواع شرکتهای دولتی، خصولتی، و وابسته و یا هر نوع شرکت و یا قراردادی هر چند که مخالف فرامین رهبری عزیز ، قوانین کشوری و دستور صریح وزیر راه و شهر سازی باشد برای خود و آینده خود از منابع سازمان حتما سرمایه گذاری کنند. اگر این نیست بفرمایند در زمان ایشان سهم بخش خصوصی واقعی در موارد غیر حاکمیتی چقدر توسعه یافته است؟ و چرا کماکان شرکتهای صندوق و وابسته کماکان برقرارند و یا توسعه یافته اند؟