| کد خبر: 174723 |

نهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک مشهد افتتاح شد

طی مراسمی نهمین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک و نمایشگاه خدمات ومحیط زیست شهری با حضور 40 شرکت در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

تین نیوز

طی مراسمی نهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک و نمایشگاه خدمات ومحیط زیست شهری با حضور 40 شرکت در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد در حاشیه بازگشایی این نمایشگاه که با حضور استاندار و اعضای شورای شهر انجام شد با تاکید بر اهمیت استفاده از تجهیزات به‌روز و کارآمد در حوزه حمل‌ونقل و خدمات شهری در کلان‌شهرها از جمله کلانشهر مشهد گفت: بر این اساس مدیریت شهری مشهد از ابتدای آغاز بکار به این دو موضوع توجه ویژه ای داشته است. 

وی افزود: اکنون و در حالی که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی عملیات احداث تمام متروهای کشور تعطیل و یا نیمه تعطیل است خوشبختانه با تلاشها و برنامه ریزی های انجام شده مدیریت شهری، مترو مشهد با سرعت خوبی در حال فعالیت بوده و براساس زمان بندی پیش می رود و امیدواریم در پایان سال شاهد افتتاحیه هایی در این حوزه باشیم.

شهروندان و زائران معتقدند مشهد تمیزترین شهر ایران است.

تقی زاده خامسی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری اظهار کرد: در اینباره شهروندان باید قضاوت کنند که معتقدند مشهد تمیزترین شهر ایران است. 

شهردار مشهد مقدس به برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری اشاره و ادامه داد: برنامه هایی برای توسعه این حوزه در نظر گرفته شده است از جمله استفاده از تجهیزات مکانیزه و جدید در حوزه رفت و روب شهری که در همین راستا چند روز قبل 60 ستگاه خودرو مکانیزه جمع آوری پسماند به ناوگان خدمات شهری اضافه کردیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و مشهد همچنان تمیز و پاکیزه بماند. 

در ادامه شهردار مشهد مقدس ضمن بازدید از نمایشگاه، در غرفه‌های انجمن حامیان شهر بدون مانع و انجمن همیاران محیط زیست حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان اقدامات این دو انجمن قرار گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.