| کد خبر: 174700 |

◄ کامیون‌های نیازمند به لاستیک در البرز شناسایی می‌شوند

هیچ راننده البرزی در جریانات اخیر حضور نداشته و قاعدتا دستگیر هم نشده است؛ فقط چند نفر به دلایلی دستگیرشده‌اند که به‌هیچ‌وجه نه راننده هستند و نه حتی ارتباطی با اتحادیه کامیون‌داران داشته‌اند.

تین نیوز

هیچ راننده البرزی در جریانات اخیر حضور نداشته و  قاعدتا دستگیر هم نشده است؛ فقط چند نفر به دلایلی دستگیرشده‌اند که به‌هیچ‌وجه نه راننده هستند و نه حتی ارتباطی با اتحادیه کامیون‌داران داشته‌اند. ناصر کاویانی، رئیس اتحادیه کامیون‌داران البرز با اعلام این خبر گفت: کامیون‌داران تحت هیچ عنوانی اعتصاب نکرده و هیچ‌وقت کاری نمی‌کنند تا خود را از کار بیکار کنند و شغل خود را از دست بدهند زیرا این شغل تنها منبع درآمد برای آن‌هاست. این نکته قابل‌عرض است که کامیون‌داران هیچ‌وقت به‌دنبال مختل کردن امنیت کشور و استان خود نیستند و نه‌تنها خود این اعمال را انجام نمی‌دهند بلکه با هرکسی که این‌گونه  اعمال را انجام بدهد برخورد می‌کنند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، کاویانی یکی از مشکلات رانندگان را قطع بیمه با تعویض وسیله‌نقلیه و کار بر روی خودروی دیگر عنوان و اعلام کرد: پس از گفت‌وگو و رایزنی‌هایی که اتحادیه با اداره بیمه مرتبط انجام داد، بیمه آن تعداد از راننده‌هایی که با تعویض خودروی خود، بیمه آنها قطع شده بود با مراجعه به اتحادیه و پیگیری‌های لازم دوباره برقرار خواهد شد.

او درخصوص ارائه لاستیک‌های وعده داده‌شده به کامیون‌داران نیز گفت: کارشناسان مرتبط با بررسی‌های روزانه خود از کامیون‌ها، آن تعداد از کامیون‌هایی که نیازمند تعویض لاستیک هستند را شناسایی و نسبت به  معرفی این کامیون‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس اتحادیه کامیون‌داران خاطرنشان کرد: تمام این لاستیک‌ها دولتی هستند و باقیمت مناسب دراختیار کامیون‌داران قرار می‌گیرد؛ گفتنی است در روز اول ۱۶ حلقه لاستیک دراختیار رانندگان موردنظر قرار گرفت که ان‌شاءالله طبق اولویت‌بندی‌های کارشناسان در روزهای آینده به این تعداد افزود خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.