| کد خبر: 174685 |

◄ اجرای مرحله دوم طرح کاهش به صورت شبانه‌روزی از اول آبان

توسعه دوربین‌های نظارتی در مرحله دوم طرح کاهش در تهران تکمیل خواهد شد. محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: طرح کاهش به‌صورت 24 ساعته و هفت روز هفته از اول آبان‌ماه در کل سطح شهر تهران اجرایی می‌شود.

تین نیوز

توسعه دوربین‌های نظارتی در مرحله دوم طرح کاهش در تهران تکمیل خواهد شد. 

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: طرح کاهش به‌صورت 24 ساعته و هفت روز هفته  از اول آبان‌ماه در کل سطح شهر تهران اجرایی می‌شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پورسیدآقایی بابیان اینکه نظارت و کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی، الکترونیکی خواهد بود، تصریح کرد: براین اساس به 780 دوربین جدید کد تخلف معاینه فنی داده‌شده است.

پورسیدآقایی بابیان اینکه برای تکمیل رینگ نظارت دوربینی اطراف تهران 43 سامانه جدید طراحی‌شده است که هرکدام از این سامانه‌ها دارای چند دوربین هستند، گفت: دوربین‌های این سامانه خریداری‌شده‌اند و تاکنون نصب دوربین‌های سه سامانه تکمیل‌شده است.

او بابیان اینکه در اجرای مرحله دوم، خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد و جریمه 50 هزارتومانی در انتظار آن‌ها است،‌ گفت: همچنین 120 دوربین برای تکمیل خروجی محدوده زوج و فرد خریداری‌شده است که این دوربین‌ها در داخل محدوده طرح‌ترافیک و زوج و فرد و همچنین در داخل منطقه بازار نصب خواهند شد.

پورسیدآقایی بابیان اینکه همچنین درنظر داریم که با مجهز کردن خودروهایی به دوربین پلاک خوان نظارت خود را در داخل محدوده طرح‌ترافیک و زوج و فرد ببریم، گفت: براین اساس بر روی خودرویی دوربین نصب می‌شود تا نسبت به کنترل خودروهای پارک شده و همچنین خودروهایی که درحال تردد هستند اقدام کند و اگر خودرویی که در داخل شهر تهران تردد می‌کند، معاینه فنی نداشته باشد حتماً جریمه 50 هزارتومانی در انتظار آن‌ خواهد بود.

خودروهای فرسوده و فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان‌ماه امسال اجازه تردد در تهران را نخواهند داشت و درصورت تردد روزانه 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.