| کد خبر: 174651 |

◄ خوداتکایی امیدوارکننده کشور در صنعت حساس هوانوردی

شاهد اخلاص و صداقت در فعالیت مدیران شرکت فرودگاه‌ها هستم.

تین نیوز

معاون رئیس‌جمهور در حاشیه افتتاح پروژه‌های حوزه ناوبری و مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد که شاهدم، مدیران شرکت با اخلاص، صداقت و عرق به مملکت باوجود تحریم‌ها و محدودیت بودجه توفیق‌های بزرگی را کسب کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی‌اکبر صالحی بابیان این مطلب عنوان کرد: شاهدم که در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کارکنان و مدیران باهمت، تجربه و عشق و علاقه دورهم جمع شده‌اند و توانسته‌اند ایمنی در پرواز و اطمینان خاطر را برای مسافران فراهم کنند.

وی ادامه داد: باوجود تحریم‌ها و محدودیت‌های زیاد، در سه سال اخیر بیش از دوهزارمیلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌شده و در این فاصله زمانی کوتاه بخش زیادی از تجهیزات موردنیاز کنترل ترافیک هوایی و مدیریت ایمنی فراهم‌شده تا هم‌وطنان اطمینان یابند که همه شرایط در کنترل است و تمام اجزای مجموعه کار خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به این‌که در سه سال اخیر طول مسیرهای هوایی کشور از 60هزار به 95هزار کیلومتر رسیده است، افزود: کاهش 15‌دقیقه‌ای یک مسافرت هوایی کار بزرگی است که در صرفه‌جویی و افزایش ایمنی و امنیت پروازها تاثیر مطلوبی دارد.

صالحی، راه‌اندازی شبیه‌سازهای آموزشی برای مراقبان پرواز و نیز مجموعه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تامین‌شده را گام‌هایی بلند در آموزش کنترلرها عنوان کرد و گفت: کشور ما توانسته باوجود محدودیت‌ها به خوداتکایی در صنعت حساس هوانوردی برسد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توفیق‌های بیشتر در این حوزه باشیم.

وی هم‌چنین با تاکید بر اخلاص و صداقت مدیران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: حسن مدیریت رازمانی می‌توان به‌طور محسوس دید که مدیری باوجود محدودیت‌ها از عهده مسئولیت خود برآید و امروز در زمره کشورهای ممتاز منطقه هستیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور هم‌چنین گفت: خوشحالم که می‌بینم در صنعت هوانوردی نیز مانند صنعت هسته‌ای دستاوردهای بزرگی حاصل‌شده و حساس‌ترین تجهیزات راه‌اندازی و نصب‌شده است.

وی افزود: در صنعت هوانوردی راه را پیدا کرده‌ایم ولی باید با سرعت بیش‌تری برای کم کردن فاصله خود با کشورهای پیشگام حرکت کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.