| کد خبر: 174635 |

۳ فروند بالگرد هوانیروز اورهال شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

تین نیوز

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان گفت: ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند و  متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

وی بیان داشت: از گزارش هایی که فرمانده پایگاه هوانیروز در خصوص زمین گیر بودن این بالکرد ها ارائه شد باید به این متخصصین جوان افتخار کرد که با علم و دانشی که به خرج داده اند توانسته اند با تمام مشکلاتی که در مسیر کار قرار داشت موانع را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و با تولید قطعات به بازسازی و اورهال دست یابند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه صنعت قطعه سازی برابر با فرامین مقام معظم رهبری تاکید بسیاری شد افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و علی رغم تحریم های دشمنان این عزیزان توانسته اند بالگرد های زمین گیر شده را بازسازی و به پرواز در آورند .

وی خاطر نشان کرد: هوانیروز از جمله یکان های آماده ارتش است که در تمامی ماموریت ها حضورشان چشمگیر است در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات ها پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشته است و پس از دفاع مقدس نیز هوانیروز در طرح های مردم یاری ، اورژانس هوایی و دیگر ماموریت ها حضور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا ارتباط با هوانیروز تازه تاسیس سپاه دارید گفت: ارتش و سپاه در همه حوزه ها همواره اتحاد و ارتباط دارند و در واقع یک لشکر الهی محسوب می شوند در حوزه بالگردی نیز ارتباط وجود دارد و در ماموریت های مختلف با در خواست سپاه هوانیروز ارتش وارد عمل می شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری اظهار کرد: در تمامی پایگاه های هوانیروز بازسازی بالگرد ها مورد تاکید است و از سال های گذشته تا کنون دها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته اند با حضور خلبانان و عوامل فنی قطعات طراحی و تولید و بالگردها حاضر بکار و به چرخه بالگردی پیوستند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    وقتی شرکت پنها سالهاست هلیکوپتر ها را با استاندارد های غربی تعمیر میکند ، چرا ارتش برای یادگیری چگونگی تعمیر هلیکوپتر ها هزینه میکند؟
    آیا ارتش آمریکا خودش هلیکوپتر هایش را تعمیر میکند و یا به شرکت های خصوصی میسپارد؟