| کد خبر: 174603 |

◄ دریافت گواهینامه بهره‌برداری هوایی (AOC) از سازمان هواپیمایی کشوری

آرش خدایی قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز فعالیت این شرکت را از نگاه اقتصادی و توسعه‌ای و دیگر رعایت الزامات و توصیه‌های سازمان که وظیفه انطباق قوانین و مقررات را به عهده دارد، تشریح کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی وارش موفق به دریافت گواهینامه بهره‌برداری هوایی (AOC) از سازمان هواپیمایی کشوری شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پس از ممیزی‌های گسترده و بازرسی‌های مختلف در حوزه‌های عملیات پرواز، صلاحیت پرواز، ایمنی، امنیت هوایی و بازرگانی و تطبیق‌های صورت گرفته با الزامات و مقررات مربوطه از ابتدای سال توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری، صبح امروز شرکت هواپیمایی وارش گواهینامه بهره‌برداری هوایی (AOC) خود را از قائم سازمان دریافت کرد.

در این جلسه آرش خدایی قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز فعالیت این شرکت را از نگاه اقتصادی و توسعه‌ای و دیگر رعایت الزامات و توصیه‌های سازمان که وظیفه انطباق قوانین و مقررات را به عهده دارد، تشریح کرد و گفت: ازآن‌جایی‌که توفیقات شرکت‌های هواپیمایی به‌نوعی با موفقیت سازمان گره‌خورده است، لذا اهتمام به جامع بایسته‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت بر تمامی بخش‌ها، نظارت کافی و مستمر می‌تواند بخشی از موفقیت‌های آتی را تضمین کند.

براساس این گزارش، بیس فعالیت و پروازهای این شرکت، شهر ساری تعیین‌شده و در حال حاضر دارای دو فروند هواپیماست، که طبق گفته مسئولان این شرکت پرواز این دو هواپیما به‌زودی آغاز و تا پایان سال 97، ناوگان شرکت هواپیمایی وارش به پنج فروند افزایش خواهد یافت.

در این جلسه معاون استاندارد پرواز و مدیرکل صلاحیت پرواز و مدیرکل عملیات پرواز سازمان نیز گزارشی از فرایند بازرسی‌های صورت گرفته از این شرکت را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.