| کد خبر: 174586 |

◄ سقوط 1 تا 12 میلیون تومانی قیمت خودرو

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ازتمایل به فروش خودرو و نبود خریدار در بازار خبر داد.

تین نیوز

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از تمایل به فروش خودرو  و نبود خریدار در بازار خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سعید موتمنی اظهار کرد: به دلیل روند نزولی قیمت دلار همه  در بازار خودرو فروشنده شده‌اند.

او افزود: امروز در بازار خودرو این خریداران باشند که قیمت‌ها را تعیین می‌کنند البته با توجه به پیش‌بینی سقوط قیمت‌ها فعلا کسی اقدام به خرید خودرو نمی‌کند.

امروز قیمت انواع خودروهای داخلی متأثر از کاهش قیمت دلار ۱ تا ۱۲ میلیون تومان ارزان شد.

به گزارش تسنیم، در بازار امروز خودروی استپ وی که رقم 136 میلیون تومانی را به خود اختصاص داده بود با کاهش 12 میلیون تومانی امروز با قیمت 125 میلیون تومان، 207 دنده با کاهش 7 میلیون تومانی باقیمت 85 میلیون تومان، سمند دوگانه‌سوز با کاهش 6 میلیون تومانی باقیمت 57 میلیون تومان و سمند ال ایکس با کاهش 6 میلیون تومانی باقیمت 54 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

محمدی یکی از فعالان بازار خودرو در مورد تأثیر کاهش قیمت دلار بر بازار خریدوفروش خودرو به خبرنگار تسنیم، می‌گوید: اگر خودروسازان عرضه محصولات خود به بازار را افزایش دهند در کنار روند کاهشی قیمت دلارما می‌توانیم به ارزانی بیشتر خودرو در بازار امیدوار باشیم البته تأثیر کاهش قیمت دلار بر خودروهای وارداتی نیز قابل‌توجه است به‌نحوی‌که اسپورتیج از 580 میلیون تومان امروز باقیمت 530 میلیون تومان فروخته می‌شود.

وی با اعلام اینکه هنوز عرضه خودرو توسط خودروسازان به بازار افزایش پیدا نکرده است، گفت: این نکته را باید عنوان کنم که پیش‌فروش‌های اخیر نیز نتوانسته تأثیر مثبتی بر بازار بگذارد چراکه مردم امروز ثبت‌نام کرده و سال آینده خودروهای خود را تحویل می‌گیرند.

این فعال بازار خودرو، تصریح کرد: قیمت خودروهای داخلی غیرمعقول افزایش پیداکرده بود که باید با همکاری خودروسازان روند کاهشی قیمت‌ها افزایش بیشتری داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.