| کد خبر: 174574 |

◄ شاهد توسعه خطوط ریلی در کشورهای اوراسیا هستیم

پروژه‌های بین‌المللی سازمان‌ همکاری راه‌آهن ها برای این است که خدمات بهتری در حوزه ریلی ارائه شود تا ریل رقابت‌پذیر و مطابق قرن معاصر باشد.

تین نیوز

معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD)ضمن قدردانی از تلاش ایران در برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی سازمان همکاری راه‌آهن‌ها، گفت: شرایطی که توسط ایران فراهم شده است، به تحقق اهداف سازمان همکاری راه‌آهن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، میخائیل سوالوژسکی در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی سازمان همکاری راه‌آهن‌ها ادامه داد: از جانب سازمان همکاری راه‌آهن‌ها بابت برگزاری یازدهمین اجلاس در جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌کنم.

او توضیح‌داد: شرایطی که توسط کشور ایران برای این اجلاس فراهم شده است، ما را برای دستیابی به اهداف کمک می‌کند.

سوالوژسکی افزود: راه‌آهن یکی از ابزارهای توسعه پایدار و توسعه ملی است و برای اقتصاد اهمیت استراتژیک دارد.

معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) اضافه کرد: با توسعه اقتصاد های‌تک فناوری حمل و نقل  هم در حال تغییر است.

این مقام مسئول در (OSJD) ادامه داد: پروژه‌های بین‌المللی سازمان‌ همکاری راه‌آهن‌ها برای این است که خدمات بهتری در حوزه ریلی ارائه شود تا ریل رقابت‌پذیر و مطابق قرن معاصر باشد.

سوالوژسکی اظهار داشت: در اوراسیا سازمان همکاری راه‌آهن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند و ظرفیت‌ها برای همه اعضای سازمان در نظر گرفته شده است.

او همچنین افزود: تجربه سازمان همکاری راه‌آهن‌ها در حمل و نقل کانتینری نشان می‌دهد، برای هر پروژه لازم است همکاری نزدیکی بین همه اعضا باشد. ما باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و پروژه‌های جدیدی در کل قاره داشته باشیم.

معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) گفت: ساخت راه‌آهن در ایران، مغولستان، روسیه، قزاقستان و دیگر کشورهای عضو به افزایش حجم مبادلات باری کمک می‌کند و به دستیابی به بازارهای جدید می‌انجامد و شاهد توسعه خطوط ریلی در کشورهای اوراسیا هستیم.

سوالوژسکی همچنین تکمیل کریدورهای ریلی،‌اتصال مرزها در حوزه ریل و توسعه خطوط ریلی کانتینری را از دیگر اهداف و برنامه‌های سازمان همکاری راه‌آهن‌ها اعلام کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.