| کد خبر: 174516 |

◄ فساد و تخلف باعث ازبین رفتن اقتدار نظام مهندسی شده

باید فساد به‌طور کامل از سازمان نظام‌مهندسی ریشه‌کن شود. الهه رادمهر، عضو هیأت‌مدیره نظام‌مهندسی استان تهران با تأکید براین مسئله گفت: فساد و تخلفات باعث شده تا سازمان نظام‌مهندسی اقتدار خود را از دست بدهد.

تین نیوز

باید فساد به‌طور کامل از سازمان نظام‌مهندسی ریشه‌کن شود. الهه رادمهر، عضو هیأت‌مدیره نظام‌مهندسی استان تهران با تأکید براین مسئله گفت: فساد و تخلفات باعث شده تا سازمان نظام‌مهندسی اقتدار خود را از دست بدهد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رادمهر درباره اقدامات وزیر راه و شهرسازی در مبارزه با فساد در سازمان نظام‌مهندسی اظهارکرد: من در ارتباط بااینکه فساد به‌طور کامل از سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور ریشه‌کن شود کاملاً موافق هستم، عاملی که باعث شده سازمان نظام‌مهندسی اقتدار خود را از دست دهد فساد و تخلفات انجام‌شده در این سازمان است.

او بیان کرد: من امیدوارم در هشتمین دوره سازمان نظام‌مهندسی به اقتدار سازمان نظام‌مهندسی، شفاف‌سازی و حذف رانت و فساد در آن توجه شود.

عضو حیات مدیره نظام‌مهندسی استان تهران درخصوص راه‌های از بین بردن فساد در سازمان نظام‌مهندسی تصریح کرد: امیدوارم اعضای سازمان نظام‌مهندسی کشور شناخت مناسبی از داوطلبان حیات مدیره هشتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی داشته باشند و انتخاب درستی در این زمینه انجام دهند تا دوره بعد جلوی این مسائل و مشکلات گرفته شود.

رادمهر تأکید کرد: فعالیت‌های وزیر راه و شهرسازی قطعاً به از بین رفتن فساد در سازمان نظام‌مهندسی کمک می‌کند و بخش‌نامه‌های وزیر راه و شهرسازی که به فساد در سازمان نظام‌مهندسی مربوط بود، موجب شد جلوی خیلی از اتفاقات در این سازمان گرفته شود و برای حیات مدیره دوره هفتم متأسف هستم که اختلاسی که روی داد را به‌جای اینکه سازمان نظام‌مهندسی کشف و پیگیری کند توسط وزارت راه و شهرسازی کشف شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.