| کد خبر: 174509 |

◄ توزیع بیش از شش‌هزار لاستیک ناوگان سنگین در خراسان رضوی

از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون بیش از شش‌هزار لاستیک بین رانندگان خراسان رضوی توزیع‌شده که به صورت میانگین در فصل تابستان روزانه 68 حلقه لاستیک توزیع‌شده است.

تین نیوز

​ مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، با توجه به کمبود عرضه لاستیک در سطح کشور گفت: با توجه به گستردگی حوزه حمل‌ونقل و رتبه خراسان رضوی در بین چهار استان اول کشور در حمل کالا و مسافر و مشکلات به وجود آمده برای رانندگان این حوزه، طرح توزیع لاستیک به‌صورت حواله‌ای از ابتدای تیرماه سال جاری در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، ابراهیم نصری با اشاره تامین لاستیک سه‌سایز پر مصرف خودروهای سنگین برون‌شهری گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده ابتدا این طرح تا اواخر شهریور به صورت صدور حواله‌های دستی و توسط کانون انجمن‌های صنفی شرکتها و موسسات حمل‌ونقل داخلی کالای استان خراسان رضوی بین متقاضیان مشهدی و شهرستان‌ها انجام می‌گرفت و در این مدت تعداد 5259‌حلقه از سه سایز پرکاربرد (24*12 و 315 و 385) بین متقاضیان توزیع شد.

نصری هم‌چنین گفت: به دلیل تسریع درروند صدور حواله و رفع بعضی نواقص توزیع مقرر شد صدور حواله از طریق سامانه تحت وب و با کمک کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل داخلی کالای استان خراسان رضوی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری مشهد و حومه و انجمن رانندگان فرآورده‌های نفتی مشهد صورت پذیرد و به همین منظور در اواخر شهریور این موضوع عملیاتی و تاکنون تعداد 1873 حلقه لاستیک از سایزهای اشاره‌شده در سامانه ثبت‌شده و از این مقدار تعداد 904‌حلقه بین متقاضیان به‌صورت حواله‌ای توزیع‌شده است.

نصری با اشاره به پیگیری‌های مستمر در رفع مشکلات اساسی رانندگان حمل‌ونقل گفت: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از شش‌هزار لاستیک بین رانندگان توزیع‌شده که به صورت میانگین در فصل تابستان روزانه 68‌حلقه لاستیک توزیع‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، در چگونگی نحوه دریافت لاستیک گفت: متقاضیان دریافت حواله لاستیک در سایزهای قیدشده می‌توانند با در دست داشتن اصل سند (برگ سبز)، اصل کارت ملی و پرینت از کارت هوشمند ناوگان (فعال) نسبت به ثبت‌نام و دریافت لاستیک مطابق با نوبت‌دهی اقدام کنند.

نصری در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند با توجه به این‌که برای هر شهرستان سهمیه جداگانه‌ای در نظر گرفته‌شده و سهمیه‌ها بر اساس آدرس قیدشده در سند خودرو به همان شهرستان تعلق دارد و رانندگان موظف هستند سهمیه لاستیک خود را از شهرستان قیدشده در سند دریافت کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.