| کد خبر: 174494 |

در مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها عنوان شد:

◄ تاکید بر دوراندیشی و عملکرد خوب شرکت فرودگاه‌ها

پایان تمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی نوسازی سامانه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌ها در سال جاری انجام شد.

تین نیوز

مشاور وزیر راه و شهرسازی در مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر دوراندیشی و توسعه‌یافتگی این شرکت از عملکرد مطلوب مدیران ارشد و مدیرعامل در استفاده بهینه از دوران برجام قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اصغر فخریه‌کاشان در این نشست که امروز، نهم مهر در سالن اجتماعات روابط عمومی شرکت برگزار شد، بابیان این مطلب تاکید کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یکی از کم دردسرترین شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی است که باوجود ارتباط زیاد با اقشار مختلف جامعه کم‌ترین شکایت مردمی را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان شرکت فرودگاه ها اظهار داشت: وجه تمایز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از سایر شرکت ها، دوراندیشی و توسعه‌یافتگی آن است که به‌عنوان نمونه توانسته از فرصت کوتاه برجم نهایت استفاده را ببرد.

هم‌چنین غلامرضا سلامی، مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به توسعه‌ای بودن شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توانسته از منابع خود به بهترین شیوه استفاده کند و ظرفیت برای افزایش درآمد و توسعه این شرکت وجود دارد.

صدای خلبان به کنترلر رسید

رحمت‌اله مه‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این مجمع گزارشی از اقدامات انجام‌شده در شرکت ارائه کرد.

مه‌آبادی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دریافت بخشی از مطالبات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از شرکت‌های هواپیمایی در سه سال اخیر عنوان کرد: البته اکنون بخش عمده مطالبات ما (حدود 700 میلیارد تومان) به شرکت‌های دولتی ارتباط دارد که امیدواریم پرداخت شود.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به خریداری هزار‌میلیارد تومان تجهیزات فرودگاهی در فرصت کوتاه برجام افزود: یکی از مهم‌ترین تجهیزات خریداری‌شده، سه رادار بوده که نخستین رادار اخیرا با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه بندرعباس به بهره‌برداری رسید و دومین رادار هم در کوشک بزم در حال نصب است.

وی بابیان این‌که تا سه سال پیش یکی از دغدغه‌های وزیر راه و شهرسازی مشکلات موجود در تجهیزات راداری و سامانه‌های ارتباطی بود و صدای خلبان با وضوح به کنترلر نمی‌رسید، گفت: امسال تجهیزات ارتباطی و کمک ناوبری را نوسازی می‌کنیم و می‌توان گفت تاب‌آوری جنگ اقتصادی تا سطح چشمگیری افزایش خواهد یافت.

مه‌آبادی هم‌چنین با اشاره به افتتاح هزار میلیارد پروژه عمرانی فرودگاهی در سه سال اخیر عنوان کرد: امسال تمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی به پایان می رسند که آخرین آن‌ها پروژه فرودگاه لامرد است.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم‌چنین با اشاره به اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) گفت: فرودگاه مشهد در زمره فرودگاه‌های جهان در رنکینگ جهانی است و فرودگاه مهرآباد نیز توانسته رتبه‌های خوبی را کسب کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به آغاز طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی (اینگام) عنوان کرد: از سوی دیگر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نخستین نهاد اجراکننده قانون کاداستر در کشور است و توانسته‌ایم 244 برگ سند زمین را تملک کنیم.

وی هم‌چنین به برخی از چالش‌های شرکت فرودگاه‌ها از جمله کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه عملیات هوانوردی، عدم اجرای قانون خاص و محدودیت عرصه برای توسعه فرودگاه‌هایی که ظرفیت آن‌ها اشباع‌شده است، اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.