| کد خبر: 174488 |

◄ توضیحات سنندجی درباره اتوبوس‌های مدرسه

با توجه به اجرای طرح ایستگاه‌های سرویس مدرسه توسط اتوبوس‌رانی تهران، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی توضیحاتی را دراین‌باره ارائه کرد.

تین نیوز

با توجه به اجرای طرح ایستگاه‌های سرویس مدرسه توسط اتوبوس‌رانی تهران،  پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی توضیحاتی را دراین‌باره ارائه کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سنندجی گفت:  در عمده کشورها، سرویس مدرسه تحت عنوان (اسکول باس)  درنظر گرفته‌شده  که در مسیرهای مشخصی تردد می‌کنند تا علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی به دانش‌آموزان، آموزش داده شود.

او با بیان اینکه  امسال برای اولین بار ۲۲ خط از خطوط اتوبوس‌رانی به سبک سرویس مدرسه (اسکول باس)  به دانش آموزان تهرانی خدمت‌رسانی خواهد کرد، گفت:  برای اولین بار در هر یک از مناطق ۲۲ گانه،  مسیری که  بیشترین مدرسه در آن قرار دارد را شناسایی کرده و اتوبوسی خاص با پلاکارد اتوبوس مدرسه  که با تابلوهای ویژه مدارس تزئین شده،  صرفاً به دانش آموزان خدمت‌دهی می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این اتوبوس‌ها در سه نوبت صبح، ظهر و عصر در مسیرهای پیش‌بینی‌شده  به دانش آموزان سرویس‌دهی خواهند کرد.

سنندجی بابیان اینکه سرفاصله حرکت این اتوبوس‌های  ۱۵ دقیقه درنظر گرفته‌شده است ادامه داد: همچنین برای دانش‌آموزانی که از این سرویس مدارس استفاده می‌کنند کارت‌هایی با ۵۰ درصد تخفیف نیز درنظر گرفته‌شده تا دانش آموزان ترغیب شوند از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.