| کد خبر: 174483 |

◄ تقدیر از فرشته نجات ۲۳ مسافر اصفهانی

رانندگان راه خود را از معاندین نظام جدا کنند.

تین نیوز

دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از بانویی که جان ۲۳ نفر از هم‌وطنانمان را از مرگ حتمی نجات داده بود، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، مهدی خضری با ام‌البنین رحمانی ناجی ۲۳ شهروند ایرانی و پدر و برادر راننده اتوبوسی که در هفته گذشته براثر پرتاب سنگ افراد ناشناس به سمت اتوبوس حامل مسافر آسیب‌دیده بود، دیدار کرد.

مهدی خضری اقدام سریع و هوشمندانه خانم رحمانی را دلیرانه و شجاعانه توصیف کرد و گفت: نجات جان انسان‌های بی‌گناه از مرگ حتمی اقدامی ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به نمایندگی از مردم ایران و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور قدردان شجاعت و فداکاری شماست.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان هم‌چنین از پیگیری جدی مقامات امنیتی و قضایی استان اصفهان برای شناسایی مجرمان این حادثه خبر داد.

خضری به خانواده راننده جوان آسیب‌دیده اطمینان داد: این موضوع تا به سرانجام رسیدن و مجازات مجرمان با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی خواستار برخورد و واکنش جامعه رانندگان استان اصفهان به این موضوع شد و افزود: رانندگان نباید بگذارند که مردم بی‌گناه قربانی تسویه‌حساب‌های افرادی که امروز در پوشش رانندگان ظاهرشده‌اند، قرار گیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.