| کد خبر: 174414 |

◄ لاستیک و لوازم یدکی دغدغه اول رانندگان گلستانی

در جاده‌های گلستان مشکل خاصی ازلحاظ امنیتی نداریم. مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان بابیان این مطلب گفت: در تمام سطح استان جابجایی کالا توسط سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای به شکل عادی در جریان است.

تین نیوز

در جاده‌های گلستان مشکل خاصی ازلحاظ امنیتی نداریم.

مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با بیان این مطلب گفت: در تمام سطح استان جابه‌جایی کالا توسط سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای به شکل عادی در جریان است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، میقانی اظهارکرد: روزانه در استان گلستان تقریباً هزار و ۳۰۰ تا هزار و ۵۰۰ کامیون بار جابه‌جا می‌کنند.

او ادامه داد: گاهی تعرض‌هایی به رانندگان در مسیرهای مواصلاتی در برخی از نقاط کشور اتفاق افتاده بنابراین راننده‌ها دچار ترس و هراس هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان اظهارکرد: روز گذشته رئیس دادگستری استان دستورات ویژه‌ای به دادستان‌ها و نیروهای امنیتی و انتظامی برای امنیت جاده‌ها داد تا باکسانی که گاهی سنگ‌پرانی‌هایی داشته و بخواهند رانندگان را از خدمت‌رسانی منحرف کنند به جد و به‌شدت برخورد شود.

میقانی بیان کرد: در استان ما چالش خاصی وجود ندارد جز یکی دو مورد جزئی که به همت نیروی انتظامی و امنیتی برطرف شد و برای این موضوع در استان دغدغه‌ای نداریم.

او افزود: اکنون اصلی‌ترین دغدغه گرانی لوازم‌یدکی و لاستیک بوده و موارد دیگر مانند قرارگرفتن در زمره مشاغل زیان‌آور که در حد مجلس و قانون‌گذاری است در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

میقانی گفت: تخصیص لاستیک با نرخ ارز دولتی مطرح‌شده و با توجه به دستوراتی که معاون اول داده این موضوع تسریع می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.