| کد خبر: 174412 |

◄ آرامش و ارائه خدمات به مسافران با حمل‌ونقل عمومی در ایلام

با نوسازی‌های اخیر و افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP و درسا در سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استان، نه‌تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین‌شهری را لذت‌بخش‌تر کرده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: سفر ایمن و راحت توام بانشاط و احترام متقابل حق مسافر است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، نوراله دلخواه افزود: در این خصوص شرکت‌ها و موسسات مسافربری ملزم به نظارت بر عملکرد رانندگان تحت پوشش خود در خصوص خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران براساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره و به‌ویژه الزام آن‌ها به سوار و پیاده کردن مسافران در پایانه‌های عمومی و سایر محل‌های تعیین‌شده هستند.

وی  بابیان این‌که در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل‌ونقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است افزود: ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و تمامی ناوگان به سیستم گرمایش و سرمایش مجهز شده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقا خدمات به مسافران، آموزش رانندگان و مهمان‌داران در دستور کار قرارگرفته و این امر موجبات افزایش بهره‌وری و ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای و تامین رفاه حال مسافران را فراهم می‌آورد.

وی اضافه کرد: به‌صراحت می‌توان گفت که با نوسازی‌های اخیر و افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP و درسا در سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استان، نه‌تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین‌شهری را لذت‌بخش‌تر کرده است.

لازم به یادآوری است: در حال حاضر بیش از 250 دستگاه اتوبوس در استان فعالیت دارند و ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاد‌ه‌‌ای در شرایط مطلوبی قرار دارد و نوسازی که در بخش ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری انجام‌گرفته بسیار مناسب و در حد قابل قبولی است.

 تمامی بسترهای لازم برای سفر ایمن، راحت و با آرامش خاطر مسافران فراهم‌شده و امیدواریم بتوانیم نیازهای مسافر را در سفر با ناوگان عمومی بین‌شهری کاملا فراهم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.