| کد خبر: 174410 |

◄ حمل بیش از 9 هزار تن انواع بار در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جابiجایی بیش از 9 هزار و 824 تن انواع بار در استان همدان از اول مهرماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، گفت: از صبح امروز تاکنون 614 بارنامه در مراکز بارگیری سطح استان صادرشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، مصطفی پناهنده افزود: عمده کالاهای حمل شده شامل محمولات معدنی ازجمله سیمان، کلین‌کر و سنگ‌آهن، محمولات نفتی از قبیل بنزین و گازوییل و محمولات کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی بوده است. پناهنده ادامه داد: این کالاها به مناطق مختلف کشور و ازجمله بندر امام‌خمینی صادرشده است.

وی با تاکید بر این‌که حمل‌ونقل هر نوع کالای برون‌شهری بدون اخذ بارنامه ممنوع است، افزود: صدور بارنامه به شکل مکانیزه و دریافت کدرهگیری یکی از الزامات بخش کالا و مسافر بوده و حمل بار بدون بارنامه سیستمی و دارای کد رهگیری ممنوع و تخلف به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری همدان، با ابراز خرسندی از تردد روان در محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر جابه‌جایی کالا در محورهای ارتباطی و هم‌چنین بارگیری در پایانه‌های کالا در سطح استان روان است و به‌منظور تسهیل در امور حمل‌ونقل کالا همکاران اداره‌کل در مراکز بارگیری در سطح استان مستقرشده‌اند.

 این مسئول، تعداد ناوگان فعال در بخش حمل‌ونقل بار و کالا را 12‌هزار و 981‌دستگاه عنوان و خاطرنشان کرد: 19‌هزار و 122‌راننده نیز در این حوزه در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

در استان همدان 97 شرکت حمل‌ونقل کالا وجود دارد که از این تعداد 92 شرکت فعال است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.