| کد خبر: 174397 |

◄ تغییر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور طی حکمی مهدی جمالی نژاد را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور منصوب کرد.

تین نیوز

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور طی حکمی مهدی جمالی‌نژاد را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور منصوب کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، متن حکم رحمانی فضلی درخصوص انتصاب جمالی نژاد به این شرح است:

با عنایت به‌مراتب تعهد، درایت و تجارب مؤثر و ارزشمند به‌موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می‌کنم.

تلاش مؤثر و مضاعف در جهت تقویت مدیریت شهری و تحرک هرچه بیشتر شهرداری‌ها، سعی در مسیر رفع مشکلات شهرداری‌ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار و برقراری انضباط مالی و اداری در آنها، پیگیری برای توسعه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرها و سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی کلان‌شهرها، توسعه و بهبود فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، پیگیری و رسیدگی به امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام حمایت‌های لازم از آنها، تقویت و توانمندسازی بیش‌ازپیش دهیاری‌ها و پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لوایح پیشنهادی و سایر برنامه‌های در دست اقدام آن حوزه از اهم وظایف و مأموریت‌هایی است که انتظار می‌رود با استعانت از حضرت حق و با برنامه‌ریزی مبتنی بر اصول و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و باهدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات به آحاد مردم عزیز در اقصی نقاط کشور در جهت تحقق هرچه مطلوب‌تر آن تلاش و کوشش نمایید.

مهدی‌جمالی نژاد متولد 1348 و فارغ‌التحصیل دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان است و تجربه کار در شهرداری یزد، شهرداری اصفهان و معاون عمرانی استانداری اصفهان را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.