| کد خبر: 174374 |

◄ ماهنامه صنعت حمل‌ونقل منتشر شد

جدیدترین شماره ماهنامه صنعت حمل‌ونقل به بررسی وضعیت حمل‌ونقل ریلی پرداخته است و به‌طور مفصل نظرات کارشناسان و مدیران عامل شرکت‌های ریلی را منعکس کرده است.

تین نیوز

جدیدترین شماره ماهنامه صنعت حمل‌ونقل به بررسی وضعیت حمل‌ونقل ریلی پرداخته است و به‌طور مفصل نظرات کارشناسان و مدیران عامل شرکت‌های ریلی را منعکس کرده است.

به گزارش تین‌نیوز در سرمقاله شماره 364 ماهنامه صنعت حمل‌ونقل به بهانه اعتصاب رانندگان مطلبی با عنوان «علت را در ساختار نظام حمل‌ونقل کشور جستجو کنید» منتشر شده است که به تاثیر اعتصاب رانندگان حمل‌ونقل بین‌شهری به بخش‌های دولتی و غیردولتی  پرداخته است.

هم‌چنین گزارشی درباره باید و نبایدهای سهم ریل در چشم‌انداز توسعه‌ای پایدار با عنوان «در انتزاع و انزوا نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد» منتشرشده است که نظرات کارشناسان ریلی را دراین‌باره به‌تفصیل منعکس کرده است.

«مناسب‌ترین گزینه رفع چالش‌های جابه‌جایی و توسعه پایدار» عنوان یادداشتی به قلم علی‌اکبر عادلی، کارشناس حمل‌ونقل است که تاثیر توسعه حمل‌ونقل در رفاه اجتماعی و موفقیت اقتصادی را بیان کرده است.

در یادداشتی دیگر نیز با عنوان «راه‌آهن ایران در چشم‌انداز چهار حکومت» محمدرضا روشندلی، کارشناس حمل‌ونقل، وضعیت حمل‌ونقل ریلی ایران و زیرساخت‌های آن را طی چهار دوره حکومتی قاجاریه، پهلوی اول، پهلوی دوم و جمهوری اسلامی ایران به‌طور کامل توضیح داده است.

هم‌چنین محمد رجبی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نیز درباره وضعیت فعلی حمل‌ونقل ریلی ایران گفت‌وگویی با این ماهنامه داشته است که با عنوان « علم اقتصاد شاه‌بیت حل مشکل ریلی» منتشرشده است.

سخنان عبدالهاشم حسن نیا، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در مراسم تحویل خودروهای مینی‌بوس ایسوز با عنوان «افزایش دو هزار کیلومتری مسیر جاده‌ای طی چهار سال آینده» درج شده است.

طرح و ایده‌های برتر برای بکارگیری ترمینال در حال احداث ایرانشهر فرودگاه امام که با حضورعباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی معرفی شد در قالب گزارشی با عنوان « ترمینال ایرانشهر، نماد فرهنگ و هویت ایران» منتشرشده است.

سرمایه‌گذاری 400‌میلیارد تومانی بخش خصوصی در چابهار نیز طی مراسمی با حضور محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر موضوعاتی است که در این شماره ماهنامه به آن پرداخته شده است که در مطلبی با عنوان «توسعه‌ی بندر چابهار شتاب می‌گیرد» منعکس شده است.

«فرصت توانمندسازی داخلی در سایه محدودیت‌ها» نیز گزارشی است که به انعکاس نظرات کارشناسان و فعالان صنعت دریایی درباره خروج آمریکا از برجام و تاثیر آن بر صنعت دریایی پرداخته است.

«85 درصد ساخت مترو در ایران بومی شده است» نیز عنوان مطلبی است که دیدگاه‌های کاربری محمد منتظری، دبیر هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه را آورده است.

پرداختن به نشست خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با حضور حسن عاشوری، قائم‌مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و همچنین مراسم امضای قرارداد 50‌دستگاه لوکوموتیو دیزلی  با حضور وزیر راه و شهرسازی از موضوعاتی است که  در صفحات پایانی این ماهنامه درج شده است.

photo_2018-09-30_11-42-12

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.