| کد خبر: 174372 |

◄ کشف انبار احتکار لاستیک در قم

مأموران نیروی انتظامی در قم یک انبار احتکار دو هزار و 765 حلقه لاستیک را کشف کردند. ارزش این تایرها که همگی وارداتی بوده‌اند حدود 12 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

تین نیوز

مأموران نیروی انتظامی در قم یک انبار احتکار دو هزار و 765 حلقه لاستیک را کشف کردند. ارزش این تایرها که همگی وارداتی بوده‌اند حدود 12 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، صیاد درویشی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اعلام این خبر گفت: مأموران ضمن هماهنگی با واحد بازرسی اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان سازمان‌های یادشده به این انبار وارد شدند و تایرهای یادشده را کشف کردند.

درویشی اظهار داشت: با توجه به التهابات اخیر در بازار و احتکار کالاهای اساسی و موردنیاز مردم توسط افراد سودجو و منفعت‌طلب و در پی اخبار واصله، تیم ویژه‌ای از اداره عملیات ویژه اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پلیس آگاهی استان قم تشکیل و محل دپو تعداد زیادی لاستیک خارجی دریکی از انبارهای غیرمجاز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بررسی مدارک ارائه‌شده با توجه به اینکه هیچ نوع عرضه‌ای در سطح فروشندگان لاستیک خودرو وجود نداشته متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی استان شده تا با دستور مقام ذیصلاح، لاستیک‌های مکشوفه در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد چرخه بازار شود.

متأسفانه عده‌ای سودجو در شرایط التهاب بازار با احتکار کالاهایی که موردنیاز جامعه باعث افزایش چند برابری مشکلات اقتصادی می‌شوند.

در روزهای اخیر قیمت لاستیک در بازار به‌شدت افزایش‌یافته و متأسفانه احتکار لاستیک این روزها بسیار رواج یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.