| کد خبر: 174011 |

◄ مدیر منطقه‌ای اپلیکیشن روسی «ماکسیم»: دنبال رقابت با «اسنپ» نیستیم

ایران کشور غنی و ثروتمندی است که در حال پیشرفت است و ما دوست داریم در کنار این کشور باشیم. ما دربند دلار امریکا نیستیم.

تین نیوز

مراسم معرفی مرکز تماس اپلیکیشین حمل‌ونقلی ماکسیم با حضور مسئولان این مجموعه و مسئولانی از اتاق اصناف صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در این مراسم حمید برزگر مدیرعامل مجموعه ماکسیم در ایران، ،گفت: ماکسیم راه زیادی را برای رسیدن به ایران طی کرده است.

در ادامه مدیر منطقه‌‍ای ماکسیم در ایران با محکوم کردن حادثه اهواز با مردم ایران ابراز همدردی کرد و گفت: در مورد روسیه در جهان صحبت هایی گفته می شود که گاهی با حقایق همراه نیست. این موضوع در مورد ایران نیز صدق می کند.

ایلیا بانی‌شف گفت: درست نیست موضوع کسب و کار را با سیاست همراه کرد‌.

وی افزود: ایران کشور غنی و ثروتمندی است که در حال پیشرفت است و ما دوست داریم در کنار این کشور باشیم. ما در بند دلار امریکا نیستیم. ما در تامین منابع متکی به خود هستیم و نیازی به همراه مالی دولت نداریم. کسب و کار اینترنتی در بخش حمل‌ونقل و سفرهای اینترنتی نیز در ایران به این سمت گام بر می‌دارد.

بانی‌شف افزود: ماکسیم نمونه بارز یک کسب و کار موفق در ایران است و به دیگر شرکت‌های روسی نیز توصیه می‌شود  برای کار و استفاده از فرصت‌های موجود به ایران بیایند.

وی تاکید کرد: ویژگی‌های ماکسیم خاص است و ما برای رقابت با اسنپ و تپسی پا به بازار ایران نگذاشته‌ایم. ممکن است این دو استارت‌آپ از ما در عملکرد بهتر باشند. ماکسیم هم به مانند بقیه استارت‌آپ‌های حمل‌ونقلی آمده تا خدمات خوبی را به کاربران ارائه کند.

بانی‌شف گفت: سرور ماکسیم در ایران است و در روسیه نیست. بنابراین از همان ابتدای ورود به ایران با پلیس امنیت فضای مجازی ایران به همکاری نزدیک به منظور در اختیار قرار دادن اطلاعات خود پرداختیم و لذا کاربران نگران فاش شدن اطلاعات سفر خود در استفاده از ماکسیم نباشند.

وی خاطر نشان کرد: شرایط ما در ایران موفقیت آمیز بوده و خاص است و آن را با جدّیت دنبال می‌کنیم. ما به عنوان طرف روسی در ارائه اطلاعات به پلیس و مردم ایران چیزی برای پنهان کردن نداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 0 0

    عالی