| کد خبر: 173998 |

◄ پیش‌بینی یک نماینده مجلس از تغییرات جدی در کابینه دولت

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از سه تغییر در کابینه دولت با بازگشت رئیس‌جمهور از مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  از سه تغییر در کابینه دولت با بازگشت رئیس‌جمهور از مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، عزیز اکبریان گفت: بعد از بازگشت رئیس‌جمهور از  هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تغییراتی در کابینه اعلام خواهد شد که یکی از آن‌ها مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است، بحث استعفای شریعتمداری نیست.

 او تصریح کرد: رئیس‌جمهور قصد تغییراتی در کابینه را دارد و یکی از این تغییرات هم در وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد و رئیس‌جمهور به محمد شریعتمداری اعلام کرده است که در جای دیگری به ایشان مسئولیت خواهد داد. 

این عضو مجلس در پاسخ به این سوال که جابه‌جایی وزیر صنعت ابلاغ شده است، گفت: همه‌چیز که نباید ابلاغ شود، در جمعی با حضور فرماندار و استاندار تصمیماتی اعلام می‌شود و موضوع کناره‌گیری آقای وزیر صنعت هم چون به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مربوط می‌شده است، ما را در جریان قرار داده‌اند. 

به گزارش تین‌نیوز، این در حالی است که به دنبال افزایش نرخ ارز و وضعیت اخیر اقتصاد کشور قرار بود محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس استیضاح شود و به مواردی از قبیل واردات خودرو و مشکلات پیش‌آمده پاسخگو باشد. به همین دلیل است که از روز گذشته که خبر استعفای ایشان در رسانه‌ها منتشر شد این گمان می‌رود که چنین استعفایی برای جلوگیری از برگزاری جلسه استیضاح است. اما پاسخ اکبریان درباره این گمانه‌زنی چنین بود: باید التهابات را کم کرد و افزایش التهاب به نفع کشور و نظام نیست. 

او معتقد است یک نفر و یا یک وزیر مانند وزیر صنعت نباید پاسخگوی وضعیت بازار خودرو باشد و به‌تنهایی مسئول وضعیت پیش آمده نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.