| کد خبر: 173923 |

◄ زمان تعیین نرخ بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد

هنوز از سوی ستاد اربعین نرخ‌های امسال به ما اعلام‌نشده است و گفت: نیمه اول مهرماه به‌احتمال‌زیاد نرخ بلیت اتوبوس اربعین مشخص می‌شود.

تین نیوز

احمدرضاعامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص وضعیت تعیین نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین توضیحاتی را ارائه داد.

وی با بیان اینکه هنوز از سوی ستاد اربعین نرخ‌های امسال به ما اعلام‌ نشده است، گفت: نیمه اول مهرماه به‌احتمال‌زیاد نرخ بلیت اتوبوس اربعین مشخص می‌شود.

او توضیح داد که ناوگان اتوبوس‌های بین‌شهری مانند سال‌های گذشته آمادگی کامل دارند به مسافران و زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند و در سال جاری نیز آماده‌ایم پس از اتخاذ تصمیمات و نهایی شدن برنامه‌ریزی‌های لازم، تمام ظرفیت موردنیاز را برای جابجایی مسافران بسیج کنیم.

عامری در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به آغاز موج گرانی قطعات و لاستیک قصد افزایش کرایه را ندارید گفت: این پیشنهاد از طریق اتحادیه مطرح نشده است و ما منتظر نظر ستاد اربعین هستیم.

وی تاکید کرد:تصمیم نهایی درباره قیمت‌ها باید از سوی ستاد اربعین و مسئولان سازمان راهداری گرفته شود و ما هم منتظریم تا قیمت نهایی در این زمینه اعلام شود.

به گزارش تین نیوز با توجه به حجم بالای تقاضا برای سفر به شهرهای مرزی ایران و عراق در ایام اربعین در سال‌های گذشته همواره سازمان راهداری در جریان همکاری با اتحادیه‌های مسافربری نرخ‌های خاصی را برای ایام اربعین مشخص کرده است.با توجه به اینکه اتوبوس‌ها در این مدت فقط برای یک مسیر مسافر دارند و در برگشت باید با ظرفیت خالی بازگردند، معمولاً سازمان راهداری با افزایش دو برابری قیمت‌ها موافقت می‌کند و این نرخ‌ها پس از پایان اربعین به حالت عادی بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.