| کد خبر: 173825 |

برگزاری رویداد استارت‌آپی دریایی در آبان ماه

​رویداد استارت‌آپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی توسط ستاد توسعه صنایع دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

تین نیوز

رویداد استارت‌اپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی توسط ستاد توسعه صنایع دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به‌منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها و ایده‌ها  و باهدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی برگزار می‌کند.

اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور گفت: یکی از خلاءهای زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارت‌آپی اپلیکیشن‌های دریایی تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها برای سرمایه‌پذیری ازیک‌طرف و برای سرمایه‌گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی، رویداد استارت‌آپیدر حوزه اپلیکیشن های دریایی، در آبان ماه  سال جاری با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا ، استارت‌آپ‌ها و ایده‌های این حوزه  برگزار خواهد شد. 

قادری فر در خصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها ) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار می‌شود.

وی گفت: به این واسطه استارت‌آپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

قادری فر افزود: سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارت‌آپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.