| کد خبر: 173758 |

◄ سوءاستفاده از وضعیت نابسامان توزیع لاستیک در دهگلان کردستان

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان دهگلان کردستان از وضعیت نابسامان توضیع لاستیک در شهرستان دهگلان استان کردستان خبر داد.

تین نیوز

 رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان دهگلان کردستان از وضعیت نابسامان توزیع لاستیک در شهرستان دهگلان استان کردستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، در نامه‌ای که از سوی محمدجعفر امیری رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان دهگلان کردستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از معاونت حمل‌ونقل راهداری کردستان خواسته شده است برای اعاده حیثیت کامیونداران با این انجمن همکاری کرده و پیگیر مطالبات برحق کامیونداران باشند.

در بخشی از این نامه آمده است: در دهگلان به‌جای این‌کە ادارە صنعت و معدن و اداره راهداری ناظر بر توزیع لاستیک باشند و اداره صنعت و معدن به‌عنوان دستگاه نظارتی ناظر بر تقسیم و توزیع باشد عامل فروشی که برای این کار معرفی شده،  همه کاره است، یعنی هم ناظر، هم توزیع کننده و هم عامل فروش‌ است و به هیچ دستگاه نظارتی پاسخگو نیست.

در ادامه این نامه به مشکلات اساسی توزیع لاستیک در دهگلان اشاره و تاکید شده است:

1- عامل فروش اعلام می‌کند به هیچ عنوان حاضر نیست به کسانی‌که قبلاً مشتری او نبوده‌اند لاستیک یارانه‌ای بدهد که در این باره بنده به اداره صنعت و معدن دهگلان بارها شکایت کرده‌ام و آنها اظهار می‌دارند به‌خاطر اینکه نامبرده با سرمایه خودش لاستیک یارانه‌ای جذب کرده ما نمی‌توانیم به ایشان فشار بیاوریم که چه‌کار کند.

2- حواله‌های انجمن روزهاست این دست و آن دست می‌شود و کامیونداران دنبال یک جفت لاستیک اینجا و آنجا سرگردان هستند.

۳- نامبرده لاستیک بارز ۳۱۵/۸۵ را با حواله انجمن پس از روزها درگیری با راننده به قیمت چهار میلیون داده و حواله هم برده است.

۴- حواله‌های انجمن را با لاستیک‌های ماندە در انبار و تاریخ گذشته ساخت سال ۲۰۱٦ عوض نموده و به قیمت‌های من در آوردی تحویل راننده داده است.

۵- با کمال تاسف در جلو چشم اداره و مسئولان صنعت و معدن عامل فروش، پای حواله و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای می‌نویسد که فقط به مشتریان خودش لاستیک می‌دهد. مشتریان ایشان هم از شهرهای مختلف ایران و کردستان هستند و تنها کامیونداران دهگلان باید برای دریافت یک جفت لاستیک روزها بدوند و هنوز هم اکثرا از دریافت لاستیک محروم باشند.

امیری، در ادامه با بیان این‌که نامه اعتراضی به تمام ادارات و نهادها حتی قاچاق کالا، استانداری، صنعت و معدن، راهداری و فرمانداری نوشته و حتی حضوری نیز به این ارگان‌ها مراجعه و اعترا‌ض کرده، خاطرنشان کرده است: تا این ساعت به هیچ نتیجه‌ای نرسیدهام.

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان دهگلان کردستان تاکید کرده است: اگر باید لاستیک‌ها یارانه‌ای و با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان به کامیوندار داده شود، چرا بر نحوه این کار نظارت نیست؟ چرا عامل می‌تواند همکاره باشد اما اگر این افراد با سرمایه خودشان دارند به کامیوندار صدقه می‌دهند پس حق با ایشان است و لازم نیست انجمن‌ها را با لاستیک فروش درگیر کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.