| کد خبر: 173667 |

◄ یک سوم حمل‌ونقل دانش‌آموزی با سرویس مدارس انجام می‌شود

انجمن اولیاء و مربیان دانش‌آموزان، همراهی بیشتری را با مدیران و مسئولان مدارس داشته باشند به طوری‌که هر چقدر این همکاری و تعامل بیشتر باشد قطعا به اهداف مقصود نزدیک‌تر خواهیم شد.

تین نیوز

فرماندار تهران درمراسم رونمایی و الصاق برچسب سرویس مدارس شهر تهران از استفاده 300 هزار نفری دانش آموزان از سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عیسی فرهادی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشائی مدارس همکاری خوبی میان پلیس، شهرداری و فرمانداری وجود دارد، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و کسب علم و دانش قرار داریم که در سال تحصیلی 97 - 98، یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز وارد مدارس خواهند شد. 56 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش آمادگی ارائه خدمات آموزشی به یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز دارند ضمن اینکه امسال نیز 800 هزار دانشجو وارد مراکز دانشگاهی و آموزشی می‌شوند.

وی با بیان اینکه، یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی 97 -98 وارد مدارس می‌شوند گفت: از این تعداد 300 هزار دانش‌آموز از حمل‌ونقل و سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

فرهادی در ادامه سخنان خود، از انجمن اولیاء و مربیان دانش‌آموزان درخواست کرد: همراهی بیشتری را با مدیران و مسئولان مدارس داشته باشند به طوری‌که هر چقدر این همکاری و تعامل بیشتر باشد قطعا به اهداف مقصود نزدیک‌تر خواهیم شد.

به گفته وی، براساس آخرین گزارشات کسب شده یک سوم از دانش‌آموزان در سال جاری از حمل‌ونقل و سرویس عمومی استفاده می‌کنند که در واقع جمعیت این بخش 300 هزار دانش‌آموز است و امیدواریم اتفاقات در مدارس در طول یک سال آینده به گونه‌ای باشد که خانواده‌ها شرایط خوبی را به لحاظ روحی و روانی داشته باشند چرا که اتفاقات مشابه در سال‌های گذشته روح و روان جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

فرماندار تهران با تاکید بر ادامه همکاری میان دستگاه‌های اجرائی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران سازمان تاکسیرانی - شرکت اتوبوسرانی، پلیس راهور، آموزش و پرورش، انجمن اولیاء و مربیان هر کدام تلاش خواهند کرد تا با همکاری نزدیک خدمات مناسبی را به دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید ارائه کنند تا سال تحصیلی موفقی را پشت سر بگذاریم.

حذف مینی‌بوس از سرویس مدارس

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز در مراسم رونمایی و الصاق برچسب سرویس مدارس شهر تهران اظهار کرد: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده دو سال است که مینی‌بوس از سرویس مدارس شهر تهران حذف شده است. البته برنامه‌هایی را برای استفاده از مینی‌بوس در بحث سرویس مدارس داریم که در سال‌های آتی مجددا مینی‌بوس به سرویس مدارس بازخواهد گشت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به برنامه‌ریزی این مجموعه برای ارائه خدمات به مدارس استثنایی و دانش‌آموزان معلول بیان کرد: در حال حاضر شرکت اتوبوسرانی به تمام مدارس استثنایی شهر تهران خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کند.53 مدرسه استثنایی در شهر تهران وجود دارد که بر اساس تدابیر شورای شهر تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خدماتی به دانش‌آموزان در این مدارس ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که 90 دستگاه اتوبوس با نصب تجهیزات مورد نظر و بالابر خدمات به دانش‌آموزان در مدارس استثنایی است گفت: این حرکت بسیار بزرگ و خوبی است که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و شرکت اتوبوسرانی انجام گرفته است و در سال‌های آتی انشاءالله از مدارس استثنایی حمایت بیشتری صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.