| کد خبر: 173621 |

◄ خداحافظی 200 بازنشسته از شهرداری تهران

حدود ۲۰۰ نفر در ۴۳ شرکت و سازمان شهرداری و ۲۲ منطقه و معاونت مشمول این قانون می‌شوند و شهردار تهران درصدد جایگزینی است و در یک مقطع دوماهه فرصت داریم که این ۲۰۰ نفر را جایگزین کنیم.

تین نیوز

در هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران، مرتضی الویری، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی بودجه بیش از چهار هزارمیلیاردتومانی بودجه غیر نقدی شهرداری تهران گفت: پیش‌بینی‌شده که تاکنون تنها 260 میلیاردتومان آن محقق شده است و  این رقم غیرقابل‌باور است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، در ادامه این جلسه الویری با اشاره به ایرادات دستورالعمل‌هایی که برای تحقق این بودجه درنظر گرفته‌شده است، گفت: دو فوریت موارد اصلاحیه را به شورا ارائه کنید تا بودجه غیرند با مشکل روبه‌رو نشود و اگر این بودجه مشکلی ندارد و مورد غفلت قرارگرفته دستورالعمل‌های شورا را اجرایی کنید.

قراردادهای خرید املاک مناطق محروم در طرح توسعه شهری هنوز تعیین تکلیف نشده است

افشین حبیب‌زاده، دیگر عضو شورای شهر تهران نیز گفت: برخی از قراردادهای منعقده میان سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با مالکان املاک واقع در طرح‌های توسعه شهرداری تهران در سال‌های گذشته تاکنون تعیین تکلیف نشده است.

او ادامه داد: برای ساکنان این املاک مشکلاتی از قبیل فرسودگی و خرابی  تأسیسات ایجادشده و احتمال بروز آسیب برای ساکنان آن‌ها وجود دارد.

خداحافظی ۲۰۰ بازنشسته از شهرداری تهران

در ادامه این جلسه مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی یک‌فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه افزایش انتصابات جوانان  در پست‌های مدیریتی گفت: حدود ۲۰۰ نفر در ۴۳ شرکت و سازمان شهرداری و ۲۲ منطقه و معاونت مشمول این قانون می‌شوند و شهردار محترم درصدد جایگزینی است و در یک مقطع دوماهه فرصت داریم که این ۲۰۰ نفر را جایگزین کنیم.

یک‌فوریت این طرح تنها با ۱۴ رأی به تصویب شورای شهر رسید.

کلیات نرخ سرویس مدارس تصویب شد

همچنین در این جلسه بارأی مثبت اعضا کلیات نرخ سرویس مدارس را تصویب شد. طی بررسی این لایحه، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پیشنهاد داد که 75 درصد هزینه سرویس مدارس به رانندگان برسد.

کلیات این لایحه تصویب و بررسی جزئیات آن به جلسه بعدی شورا موکول شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.