| کد خبر: 173592 |

◄ ایران‌خودرو: پیش‌فروش خودرو فقط برای افرادی که خودرو ندارند

پیش‌فروش لپ‌لپی ایران‌خودرو که نه زمان تحویل، نه نوع خودرو و نه قیمت آن مشخص است محدود به خودرو اولی‌ها یا افراد فاقد خودرو شد.

تین نیوز

روش عجیب و غریب پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که نه زمان تحویل، نه نوع خودرو و نه قیمت آن مشخص است؛ موجب شده تا برخی رسانه‌ها از این نوع پیش‌فروش محصولات به عنوان «لپ‌لپی» یاد کنند. این درحالی است که تازه‌ترین اظهارات یکی از مسئولان این شرکت حاکی از محدود شدن پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به خودرو اولی‌ها یا افراد فاقد خودرو شده است.

به‌گزارش تین‌نیوز، پیش‌ از این نیز اعلام‌شده بود که افراد شرکت‌کننده در طرح پیش‌فروش سایپا قادر نخواهند بود در این طرح ایران‌خودرو شرکت کنند.

حالا مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با اعلام محدودیت‌های جدید این طرح گفته که: این شرکت در راستای محدود کردن ثبت‌نام به خودرو اولی‌ها و یا افراد فاقد خودرو، با اعتماد به مشتریان تکمیل فرم خوداظهاری را در برنامه قرار داده است. البته او از ابطال ثبت‌نام درصورت اثبات تناقض در اظهارات خبر داد.

در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو 40هزار خودرو نامشخص با قیمتی نامشخص در زمان نامشخص به خریدارانی که ثبت‌نام کنند و 20 یا 25 میلیون تومان به ایران‌خودرو پرداخت کنند، تحویل داده می‌شود.

تنها چیزی که خریدار می‌تواند در آن اختیار داشته باشد انتخاب نمایندگی تحویل این کالای نامشخص خواهد بود.

البته خودروساز داخلی  اسامی افرادی که ثبت‌نامشان با موفقیت انجام‌شده را برای اطلاع همگان اعلام می‌کند تا معلوم شود خریداران واقعی بوده‌اند.

این طرح به‌زودی طی پنج روز کاری فعال خواهد شد. البته قرار بود بیستم شهریور آغاز شود که همچنان به تعویق افتاده است.به‌این‌ترتیب یک مجهول دیگر به معادله پیش‌فروش ایران‌خودرو افزوده شد و آن زمان ثبت‌نام است.

باید ببینیم جواب این معادله چهار مجهولی ایران‌خودرو کی کشف می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.