| کد خبر: 173535 |

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کشوری خبر داد:

◄ بازگشت ۸۱۵۰۰ حاجی تا ۲۳ شهریور

عملیات بازگشت حجاج در روز یکشنبه پایان می‌یابد.

تین نیوز

بازگشت حجاج مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، از بازگشت ۸۱۵۰۰ حاجی از مکه مکرمه تا روز ۲۳ شهریورماه خبر داد و گفت: عملیات بازگشت حجاج به کشور فردا پایان می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: تا روز ۲۳‌شهریورماه، از مجموع ۳۰۱‌پرواز انجام‌شده ۱۷۷ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ۱۲۴ پرواز دیگر را شرکت هواپیمایی سعودی به عهده داشتند.

وی بابیان این‌که عملیات بازگشت فردا ۲۵شهریور پایان می‌یابد، گفت: میانگین تا خیرات پروازهای دو شرکت مذکور کم‌تر از یک ساعت بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، بابیان این‌که دغدغه محوری سازمان ایمنی و بی‌خطری پروازهاست، افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در جریان عملیات حج تمتع امسال، گزارشی مبنی بر کوتاهی، تعلل و یا سهل‌انگاری در انجام وظایف و سرویس‌دهی بخش‌های مختلف، دریافت نکرده است.

وی با موفق ارزیابی کردن عملیات حج‌تمتع ۹۷، اظهار کرد: انسجام و هماهنگی تمامی مجموعه‌های دخیل در امور حج تمتع، اعم از رئیس و مسئولان حج و زیارت، تلاش‌های سرپرست حجاج ایرانی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جهت آماده‌سازی و سرویس‌دهی ۱۹‌فرودگاه کشور، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همکاری نزدیک شرکت قشم‌ایر با این شرکت، نیروهای امنیتی، انتظامی و حراست مستقر در فرودگاه‌ها از مجموعه عوامل دخیل در این دست آورد معنوی بوده‌اند.

فرودگاه امام با پذیرش تعداد ۲۱۳۷۵‌نفر حاجی و انجام ۸۱‌سورتی پرواز و پس‌ازآن فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد (مقدس) نیز به ترتیب پرترافیک‌ترین فرودگاه‌ها در عملیات حج‌تمتع ۱۳۹۷ به شمار می‌روند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.