| کد خبر: 173503 |

◄ بررسی توزیع کوپن الکترونیکی بین خانوارها

افزایش حقوق کارکنان و کارگران با افزایش تورم موجب افزایش نقدینگی در جامعه خواهد شد. معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان این مطلب گفت: افزایش نقدینگی در شرایط فعلی کشور یک سم مهلک است و مانند نمک پاشیدن بر روی زخم است.

تین نیوز

افزایش حقوق کارکنان و کارگران با افزایش تورم موجب افزایش نقدینگی در جامعه خواهد شد. معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان این مطلب گفت: افزایش نقدینگی در شرایط فعلی کشور یک سم مهلک است و مانند نمک پاشیدن بر روی زخم است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، آقاپور درباره وضعیت اقتصادی کشور و گلایه مردم گفت: در شرایط فعلی کشور با بحران صندوق‌های بازنشستگی، بانکی،‌ بنگاه‌های کوچک و کاهش تولید ناخالص ملی روبه‌رو است.

این عضو کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: در کنار این‌که باید از تصمیمات شورای اقتصادی و سران سه قوه پیروی کنیم،‌ باید باور کنیم که ما در جنگ اقتصادی، رسانه‌ای، روانی و تبلیغاتی قرار داریم و تنها جنگی که نداریم جنگ نظامی است.

نماینده مردم شبستر در دهمین دوره مجلس تاکید کرد: در مدیریت بسیار ضعیف هستیم و با تکنولوژی دنیا پیش نرفتیم. مدیریت ما سنتی است و باید نوین و به‌روز شود. باید نظام‌مند و سیستمی مسائل را اداره کنیم که متاسفانه در این زمینه عقب هستیم.

او ادامه داد: زمان، زمان ایراد گرفتن نیست باید فکری به حال معیشت مردم کرد، در شرایط فعلی مردم، معتقدم باید به خانواده‌ها  یک کارت کوپن الکترونیکی تقدیم کرد.

آقاپور در ادامه تشریح کرد: کالاهای اساسی که با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان وارد کشور شده باید دارای یک بارکد مشخص‌شده و وارد فروشگاه‌های خاص شوند و مردم با این کوپن‌های الکترونیکی خرید کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، قند و سایر دیگر کالاها که جز ارزاق مردم است طبقه‌بندی شوند و حداقل شش‌ماه این شرایط بر کشور حاکم شود تا سفره مردم ازآنچه که هست کوچک‌تر نشود و ما از این فقری که حاکم شده است، فقیرتر نشویم.

این عضو کمیسیون اقتصادی بابیان این‌که با توجه به شرایط موجود تا شش‌ماه باید شرایط اضطرار در کشور وجود داشته باشد، گفت: به‌هیچ‌عنوان هم نباید حقوق کارمندان، کارگران و یارانه‌ها را اضافه کنیم زیرا افزایش نقدینگی برای شرایط فعلی جامعه مانند یک سم است.

آقاپور درباره مطرح‌شدن توزیع کوپن الکترونیکی در کمیسیون اقتصادی گفت: این طرح در چندین جای دیگر هم مطرح‌شده است و آقای محسنی‌بندپی هم نظرات خوبی در رابطه با ارزاق خانواده‌ها داشتند.

او خاطرنشان کرد: این کار نیازی به زیرساخت‌ها ندارد، زیرا بیمه کارمندان، تامین اجتماعی و یارانه‌بگیران هم مشخص است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.