| کد خبر: 173419 |

◄ مکانیزه کردن خدمات تاکسیرانی

در جلسه بررسی چالش‌های تاکسی های فرودگاه مهرآباد مکانیزه کردن خدمات تاکسیرانی مطرح شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت را یکی از اولویت‌های این سازمان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، جلسه بهبود و ارزیابی عملکرد تاکسی های فرودگاه مهرآباد با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل فرودگاه برگزار شد.

علیرضا قنادان در این جلسه ضمن اشاره به چالش‌های تاکسی‌های فرودگاه، گفت: این جلسه به منظور بررسی مشکلات تاکسیرانان، ارائه راهکار برای رفع آن و اتخاذ تصمیماتی برای ارتقا سطح خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به مسافران برگزارشده است.

وی با اشاره به این‌که نخستین هویت ورودی شهر و اولین مساله‌ای که گردشگران داخلی و خارجی با آن روبه‌رو می‌شوند، تاکسی‌های شهر تهران است، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی شهر تهران ایجاد شرایط مناسب برای سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت است.

مدیرعامل تاکسیرانی افزود: باید بتوانیم اقتصاد معیشتی شهروندان برای پرداخت نرخ مناسب کرایه و هم رانندگان فعال در این نقطه را مدیریت کنیم، هم مسافران از سطح کیفیت خدمات حمل‌ونقلی راضی خواهند بود و هم رانندگان و شرکت‌های خصوصی از بازگشت سرمایه خود اطمینان خواهند داشت.

در ادامه جلسه، میر سعید صفی‌نیا مدیرعامل فرودگاه مهرآباد با تبیین وضعیت موجود این حوزه، گفت: اکنون باید با مدیریت یکپارچه و مکانیزه کردن خدمات تاکسیرانی، ساماندهی خودروهای اینترنتی، راهکار مقابله با مسافربرهای شخصی به یک انسجام و هدف واحد رسید.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت‌های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است. بنابراین به منظور رفاه حال مسافران و ارتقا خدمت‌رسانی، برنامه تامین نیازمندی‌های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد.

در این جلسه مقرر شد تا یک کارگروه مشترک متشکل از چند کارشناس سازمان تاکسیرانی و فرودگاه مهرآباد تشکیل و مشکلات به صورت جدی پیگیری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.