| کد خبر: 173403 |

◄ نصب علائم ایمنی هوشمند برای اولین بار در سطح جاده‌ها

راهداران با تمام جدیت مشغول عملیات گوناگون در اکثر محورهای اصلی، فرعی و روستایی ارومیه هستند.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه، گفت: محور اصلی ارومیه-مهاباد برای اولین بار در سطح استان با نصب بیش از 1200 عدد بازتاب هشداردهنده هوشمند در محل دماغه‌ها و بردیده ها به‌منظور آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در زمان تاریکی شب ایمن‌سازی شد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، صادق حبیب‌زاده در ادامه فعالیت راهداران در محور ارومیه-مهاباد را افزود: نصب 20‌عدد میله ترافیکی، دو عدد ضربه‌گیر و نیز نصب چراغ‌های چشمک‌زن احتیاط گوشه دیگری از عملیات انجام‌یافته محور فوق طی ماه جاری است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه با اشاره به اتمام فصل کاری و نزدیک بودن شروع راهداری زمستانی، افزود: راهداران با تمام جدیت مشغول عملیات گوناگون در اکثر محورهای اصلی، فرعی و روستایی هستند.

 حبیب‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از احداث ابنیه فنی در محور روستایی بردوک-کوران خبر داد و گفت: احداث پل دومتری روستای کوران به‌عنوان راه ارتباطی روستای بردوک به کوران و هم‌چنین احداث آب‌نمای پل بردوک از پروژه‌هایی است که طی هفته آتی آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول، علف چینی پل امامزاده و پاک‌سازی این محور به طول سه کیلومتر ، برچیدن تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در محور امامزاده و رنگ‌آمیزی هفت مورد سرعت‌گیر پلاستیکی در محورارومیه-اشنویه ، آسفالت تراشی سه‌راهی سلوک تا سه‌راهی دربند به طول سه کیلومتر و هم‌چنین آسفالت محور چهارده شهید به سمت سه‌راهی سلوک به طول دو و نیم کیلومتر را از اقدامات بارز دیگر در حوزه راهداری ارومیه برشمرد.

 وی در پایان به برخورداری 74‌درصدی خانوار بخش صومای برادوست از راه آسفالت اشاره کرد و گفت: با اجرای پنج پروژه در بخش فوق که شامل ریزش‌برداری روستای حسن‌آباد، بهسازی پل آب‌نمای روستای براسپی، مرمت و بازسازی پل آب‌نمای دره خور خوره، لایروبی رودخانه روستای بردیان، شستشوی بستر راه روستایی بردیان و اسکندیان و نیز جایگزینی چهار عدد لوله در راه روستای کوران جهت هدایت آب‌های سطحی، است که امید است شاهد توسعه و پیشرفت بیش‌ازپیش در این مناطق باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.