| کد خبر: 173374 |

◄ کاهش سرعت کامیون‌ها در بزرگراه‌های شهری از 90 به 70 کیلومتر در ساعت

جلسه هماهنگی استقبال از مهر با حضور سید محسن پور سید آقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران و مسئولان سازمان تاکسیرانی شهر تهران در حال برگزاری است.

تین نیوز

جلسه هماهنگی استقبال از مهر با حضور سید محسن پور سید آقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران و مسئولان سازمان تاکسیرانی شهر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این جلسه شهریار افندی‌زاده قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به تشریح برنامه‌های شش‌ماهه  دوم سال و ایام بازگشایی مدارس پرداخت و گفت:  بر اساس پیشنهاد معاونت حمل‌ونقل و تصویب پلیس راهور سرعت کامیون‌ها در بزرگراه‌های شهری ۲۰ کلیومتر بر ساعت کاهش پیدا کرد.

فغانی رئیس ستاد استقبال از مهر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به مبحث شناور شدن ساعات اداری و مراکز آموزشی پرداخت و افزود: در این طرح ادارات از ۷ تا ۸  صبح شروع بکار کرده و کارکنان در این ساعات می‌توانند به محل کار خود برسند. ساعت کار مدارس نیز ۸ صبح پیش‌بینی شده است.

معاینه فنی و سرویس‌رسانی تاکسی‌ها نیز موضوع دیگر بود که فغانی به آن پرداخت و گفت: ترمیم علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات صورت گرفته است‌.

او افزود: در این طرح قرار است تا با شناور کردن ساعات تردد صبحگاهی مدیریت زمان در تهران صورت بگیرد. اگر این کار انجام شود بار ترافیکی کاهش می‌یابد.

به گفته وی؛ در دو هفته نخست مهر، هیچ خودروی حمل باری حق تردد در ساعات ۶ تا ۹ را نخواهند داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.