| کد خبر: 173330 |

◄ نیاز پروژه کمربندی غربی دماوند به 22میلیارد تومان اعتبار

پروژه کمربندی غربی دماوند از دو سال گذشته آغازشده و تاکنون ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تخصیص اعتبار موردنیاز کمربندی غربی دماوند تا دهه فجر به اتمام می‌رسد.

تین نیوز

اتمام پروژه کمربندی غربی دماوند به 22 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهداد کاوه، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: درحال‌حاضر هشت میلیاردتومان از این اعتبار تخصیص داده‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کاوه درباره پروژه کمربندی غربی دماوند اظهارکرد: طول این پروژه ۶ هزار و ۴۰۰ متر است که این مسیر از گردنه سرهار آغاز و تا میدان پیام نور دماوند ادامه پیدا می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران درباره تأثیر این پروژه بر ترافیک شهرستان دماوند بیان کرد: کمربندی غربی دماوند یکی از پروژه‌های زیرساختی بخش حمل‌ونقل شهرستان دماوند است که ترافیک واردشده از بلوار گیلاوند به شهر دماوند را به‌طور محسوسی کاهش می‌دهد.

او افزود: پروژه کمربندی غربی دماوند از دو سال گذشته آغازشده و تاکنون ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تخصیص اعتبار موردنیاز کمربندی غربی دماوند تا دهه فجر به اتمام می‌رسد.

کاوه تأکید کرد: اهمیت پروژه کمربندی غربی دماوند در اتصال محور رودهن-گیلاوند به شهر دماوند است و هم‌اکنون درحال مطالعه بر روی ادامه مسیر به طول ۹ کیلومتر برای اتصال محور دماوند به فیروزکوه هستیم که عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.