| کد خبر: 173302 |

◄ بررسی امنیت مسافران در هنگام استفاده از «اسنپ» در تین‌نیوز

این اپلیکیشن‌ها هیچ مسئولیتی در قبال مسافر و راننده به عهده نگرفته و این موضوع را در بخش قوانین و مقررات خود نیز گوشزد می‌کنند. این در حالی است که در یکی دو سال گذشته، اخبار ناراحت‌کننده‌ای از جرایم رخ داده توسط رانندگان اسنپ منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است.

تین نیوز

میزگرد تخصصی بررسی «امنیت در حمل‌ونقل استارتاپی»، با حضور مسئولانی از پلیس فتا، پلیس راهور، شورای شهر تهران و اتحادیه آژانس‌ها در محل شبکه خبری تین‌نیوز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این  میزگرد، موضوع فعالیت تاکسی‌یاب‌های آنلاین در زمانی که بدون نظارت‌های خاص نهادهای مسئول انجام می‌گیرد؛ بررسی خواهد شد.

تمرکز اصلی سوالات و محورهای این میزگرد نیز فعالیت تاکسی‌یاب‌های آنلاین و تضمین‌های موجود درباره امنیت مسافران است.

چنان‌که می‌دانید این اپلیکیشن‌ها هیچ مسئولیتی در قبال مسافر و راننده به عهده نگرفته و این موضوع را در بخش قوانین و مقررات خود نیز گوشزد می‌کنند. این در حالی است که در یکی دو سال گذشته، اخبار ناراحت‌کننده‌ای از جرایم رخ داده توسط رانندگان اسنپ منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است.

حال در این میزگرد از مهمانان و کارشناسان موجود می‌پرسیم که چه تضمینی برای امنیت مسافران در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب آنلاین وجود دارد و اساساً بدون مسئولیت قبول کردن این شرکت‌ها مسافر چگونه می‌تواند از خدمات تاکسی اینترنتی استفاده کند؟

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.