| کد خبر: 173299 |

◄ درب شورای شهر بروجرد «تخته» شد + عکس

وقتی در مسئولیت قرار گرفتید باید منافع شخصی را نادیده بگیرید و به فکر پیشرفت شهر باشید، ۴ نفر عضو شورای شهر یک‌طرف و سه نفر دیگر یک‌طرف هستند و یک نفر هم‌زمانی با این‌طرف است زمانی با آن‌طرف.

تین نیوز

صبح امروز مردم بروجرد در اعتراض به ناکارآمدی شورای این شهر و اختلاف بین اعضای آن در اقدامی اعتراضی درب شورا را تخته کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، صبح امروز تعدادی از شهروندان بروجردی با حضور در درب ساختمان شورای شهر بروجرد، با جوشکاری و نصب بنر «به علت عدم کارایی شورای شهر درب شورا تخته شد» در آن را «تخته» کردند.

پیش‌ از این جعفر بدری رئیس‌کل دادگستری لرستان در شورای اداری اشترینان در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها و اعضای شورای شهر باید شرایط فعلی کشور را ملاحظه کنند، اظهار داشت: در شرایطی نیستیم که بخواهیم گروکشی کنیم، بخواهیم امتیازخواهی کنیم.

او بابیان اینکه گزارش‌هایی در مورد شورای شهر بروجرد رسیده است، با هیئت حل اختلاف هم‌صحبت کردم که با اعضای شورای شهر بروجرد اتمام‌حجت کند، تصریح کرد: وقتی در مسئولیت قرار گرفتید باید منافع شخصی را نادیده بگیرید و به فکر پیشرفت شهر باشید، ۴ نفر عضو شورای شهر یک‌طرف و سه نفر دیگر یک‌طرف هستند و یک نفر هم‌زمانی با این‌طرف است زمانی با آن‌طرف.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با تأکید براینکه برای عمران و آبادی شهر در این شورا باید تصمیم‌گیری شود، افزود: به شورای حل اختلاف گفته‌ایم بررسی کند موضوع را، اگر به نتیجه رسیدیم وجود یک شورا برای یک شهر مضر است، تردیدی نیست که باید منحل شود و در این موضوع تردیدی نمی‌کنیم.

بدری با اشاره به اینکه اگر اعضای شورا می‌توانند باهم کار کنند انجام بدهند، اگر نمی‌توانند و منافع شهر و منافع ملی را قربانی مسائل و اختلافات خود کنند اینجا دیگر شورای حل اختلاف باید وارد شود و این شورایی که نمی‌تواند مفید باشد را منحل کند.

او یادآور شد: در شرایط فشار اقتصادی باید کارها را سریع پیش ببریم و با کمترین هزینه، در این شرایط شوراها و دهیاری‌ها باید کمک کنند.

همچنین پیش‌ازاین نیز سید موسی خادمی استاندار لرستان، در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در سخنانی خطاب به اعضای شورای شهر بروجرد، اظهار داشت: شورای شهر محل خدمت گذاری به مردم است و باید اعضای شورا قدر اعتماد مردم را بدانند.

او بابیان اینکه لازمه رشد و پیشرفت در هر حوزه‌ای همدلی و همکاری است، عنوان کرد: شورای شهر محل ابراز اختلاف‌سلیقه و درنهایت اخذ تصمیم هماهنگ است و بدون یکدلی و هماهنگی نمی‌توانیم به اهداف عالی خود برسیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.