| کد خبر: 173298 |

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری نگین:

◄ بازدید سرمایه‌گذاران اتریشی از بندر بوشهر و ظرفیت‌های مجتمع بندری نگین

هیات سرمایه‌گذار اتریشی از بندر بوشهر، توانمندی‌ها، ظرفیت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری نگین بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهر، در ابتدای این دیدار، ضمن تشریح زیرساخت های تجاری و هم چنین طرح های توسعه ای بنادر استان به ظرفیت های موجود و فرصت های سرمایه گذاری در بندر بوشهر به عنوان اصلی ترین بندر تجاری استان اشاره کرد.

​به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی بنادرودریانوردی بوشهر، سیاوش ارجمند زاده افزود: طرح توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر مدرن و هوشمند، در جزیره نگین خواهد بود که با سرمایه گذاری سازمان بنادرودریانوردی در زمینه زیرساخت ها و بخش خصوصی درزمینه روبناها و تجهیزات، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذارهای داخلی و خارجی مهیا کرده است.

وی عنوان کرد: با ایجاد زیرساخت ها لازم اعم از آب، برق، گاز و تلفن در مجتمع بندری نگین که هم اکنون در حال انجام هست، ایجاد صنایع ارزش افزوده در پس کرانه ترمینال های کانتینری و چند منظوره امکان پذیر بوده و این موضوع در حالی است که برای اولین بار درکشور زیرساخت ها از جمله اسکله کانتینری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

سیاوش ارجمند زاده خاطرنشان کرد: عمق تعیین شده برای پای اسکله مجتمع بندری نگین ۱۲ متر هدف گذاری شده تا کشتی هایی با ظرفیت ۵۰ هزار تن بتوانند در آن پهلو بگیرند.

وی اضافه کرد: عملیات لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین بااعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و با پیشرفت ۷۰ درصدی هم اینک در حال انجام است و تا دو ماه آینده به افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهرتاکید کرد: عملیات لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر نیز با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال انجام خواهد شد که با انجام این مهم عمق آن به ۱۰/۸ متر خواهد رسید.

ارجمند زاده اظهار کرد: اداره کل بنادرودریانوردی بوشهر آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین هست و این درحالی است که آینده بندر بوشهر به عنوان یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین دیده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.