| کد خبر: 173262 |

◄ برگزاری جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی به زائران اربعین درراه آهن اراک

جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی به زائران اربعین درراه آهن اراک برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هماهنگی مسئولان راه‌آهن اراک و پلیس راه‌آهن به‌منظور ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راه‌آهن اراک، مدیرکل راه‌آهن اراک در این جلسه گفت: با توجه به‌قرار گرفتن راه‌آهن اراک در مسیر تردد زائران اربعین حسینی ضرورت دارد تا تدابیر لازم برای ارائه هر چه‌بهتر خدمات به زاارین محترم اندیشیده شود.

 جلال‌الدین کوکنار، با اشاره به نقش پلیس راه‌آهن در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: حفظ امنیت مراسم و افزایش رضایت‌مندی زائران باید در دستور کار ما باشد.

مدیرکل راه‌آهن اراک بر انجام اقدامات لازم برای آموزش و هشدار به زائران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: پیام‌های ایمنی باید به‌صورت چاپی در داخل کوپه‌های مسافران توزیع‌شده و کلیپ‌های آموزشی نیز که توسط پلیس‌راه آهن تولیدشده در کوپه‌ها و ایستگاه‌ها برای آگاهی مسافران پخش شود و با استفاده از سایر روش‌های اطلاع‌رسانی نکات لازم به مسافران و زائران منتقل شود.

فرمانده پلیس‌راه آهن اراک نیز در این جلسه گفت: ماموریت اربعین در پلیس راه‌آهن تعریف‌شده است و در این راستا اقدامات متعددی طی سال‌های گذشته به‌منظور ارتقا سطح امنیت مراسم صورت گرفته است.

امید منتظر گفت: همکاران من همه تلاش خود را برای انجام مطلوب این ماموریت صورت داده‌اند. وی افزود: این پلیس پس از دریافت تدابیر سلسله‌مراتب فرماندهی برای ماموریت اربعین، برنامه‌های خود را در ایام اربعین حسینی اجرایی خواهد کرد و در این برنامه اقداماتی چون بازدید و بازرسی مستقیم از وضعیت محورهای منتهی به جنوب کشور، برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان راه‌آهن استان‌های هدف و ارتقا وضعیت امنیتی شبکه ریلی و برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی متعدد برای پرسنل قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.