| کد خبر: 173257 |

مسئول روابط‌عمومی شورای عالی فضای مجازی

◄ مسئولیت نظارت بر فعالیت «اسنپ» با شهرداری است

شورای عالی فضای مجازی مجوزی صادر نمی‌کند که در خصوص آن ناچار از سیاست‌گذاری برای حمل‌ونقل‌های استارتاپی باشد.

تین نیوز

مسئول روابط‌عمومی شورای عالی فضای مجازی تنها سیاست‌گذاری و نظارت را جزو وظایف این شورا دانست و گفت: کار اجرا و مشخص کردن مسئولیت برای استارتاپ‌های حمل‌ونقلی بر عهده سازمان‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسین‌پور با اشاره به این‌که قرار نیست هر کس اقدام به راه‌اندازی شغل در فضای مجازی کرد به شورای عالی فضای ومجازی و یا مرکز ملی فضای مجازی گزارش دهد، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد و در چارچوب قانون قرار دادن فعالیت استارتاپ‌های حمل‌ونقلی از جمله «اسنپ» و «تپسی»، باید از سوی مراکز اجرائی از جمله شهرداری‌ها انجام بگیرد.

وی به موضوع تعریف مسئولیت هر یک از بخش‌ها در خصوص شغل‌های اینترنتی پرداخت و افزود: هر کسی که قصد فعالیت در فضای مجازی را دارد باید از وزارت ارشاد اسلامی و یا وزارت ارتباطات مجوز لازم را کسب کند و شورای عالی فضای مجازی برای این نوع کسب وکار مجوز صادر نمی‌کند. بنابراین مسئولیتی در برابر برخی اقداماتی که از سوی برخی استارتاپ‌های حمل‌ونقلی صورت می‌گیرد ندارد.

شورای عالی فضای مجازی مجوزی صادر نمی‌کند که در خصوص آن ناچار به سیاست‌گذاری برای حمل‌ونقل‌های استارتاپی باشد.

حسین‌پور به این نکته نیز اشاره کرد که تصمیم‌گیری برای سیاست‌های کلی فضای مجازی با شورای عالی فضای مجازی است.

مسئول روابط‌عمومی شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: این شورا راجع به مصادیق ابداً ورود پیدا نمی‌کند. خواه اسنپ و یا تپسی و یا هر کسب و کار دیگری در فضای مجازی باشد. نظارت بر روی استارتاپ‌های حمل‌ونقلی جزو وظایف ما نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعیدمهدی پور 2 0

    باسلام وخسته نباشید.من خودم راننده اسنپم.خداییش هیچکس به این پولایی که اسنپ هم ازمسافروازراننده کم میکنه که بنظربه چشم نمیادولی کلی پول میشه وچراازدوطرف !!!
    وهمچنیین کمیسیون۱۵درصدی ازراننده که اینم خیلیییی زیاده نظادت نمیکنه.تاکسی تلفنی همین مسافتوبره دوبرابرمیگیره ولی فقط۲۰درصدمیده.ولی مانصف کرایه میگیرم اونوقت۱۵درصدمیدیم بعلاوه یه چیزابی که خودشم کم نیست وقتی جمعشون میکنی توروز!!!خدااوکیلی این دزدی آشکارنیست

  • ناشناس 1 1

    متاسفانه اسنپ به ۱۵٪ سهم خودش قانع نیست و به انحائ محتلف پول راننده بیچاره رو بالا میکشه بنده ۶ ماه پیش سفری ۱۳۰ هزارتومانی رفتم مسافر اعتباری پرداخت کرده بود ولی به حساب اسنپی من نیامده بود بلافاصله تیکت گذاشتم ولی هرگز نتیجه نداد در اوایل فک کردم شاید تراکنش ناموفق بوده مسافر کرایه را نداده ولی وقتی با مسافر (شمارش را گرفته بودم) تماس گرفتم گفت کرایه به حساب اسنپ رفته برای اطمینان از صحت گفته هایش درخواست کردم تصویر تراکنش و موجودی کیف پول را در واتساپ برام ارسال کرد وقتی به پشتیبانی گفتم مسافر که کرایه را پرداخت کرده گفت بله در امور مالی در دست بررسی است تا کی نمی دانم متاسفانه حدود یک ماه پیش نیز دقبقا یک مورد مشابه دیگه برام پیش آمد

  • ناشناس 0 0

    اسنپ فکر میکنه ما در این شرکت کار می‌کنیم به صورت راننده در صورتی که با ما شین خودمون کار می‌کنیم اما دست مزد یه کار گر ساده هم نصیب ما نمی‌شود واقعا داریم رایگان کار می‌کنیم