طرح علی بابا و لوفتهانزا برای توجه بیشتر به گردشگری
مدیران علی بابا و لوفت هانزا در برنامهای مشترک از برگزیدگان کمپین بلندپروازی تقدیر کردند.
مدیران علی بابا و لوفت هانزا در برنامهای مشترک از برگزیدگان کمپین بلندپروازی تقدیر کردند.
به گزارش تیننیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، مدیرعامل علیبابا در این مراسم با اشاره به موقعیت فعلی اقتصاد کشور گفت: در زمانی که نرخ ارز، تورم و قدرت خرید مردم، بیکاری و شاخصهای دیگر اقتصادی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد، باید به دنبال انتخابهای جدید باشیم.
مسعود طباطبایی در جلسه مشترک با مدیران لوفت هانزا در تهران افزود: ما در این زمینه تصمیم گرفتیم با مشارکت لوفت هانزا کمپین بلند پروازی برگزار کنیم. به گفته وی لوفت هانزا اسپانسر این برنامه بوده است.
در این برنامه شاهرمراد، مدیر کل نمایندگی لوفت هانزا در ایران نیز با اشاره به همکاری شصت و سه ساله این شرکت با ایران گفت: تعداد کاربران دنیای مجازی در ایران به شدت در حال افزایش است و ما باید برای نیازهای آنان در این زمینه برنامه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف لوفتهانزا نوآوری دیجیتالیاست، افزود:«با علی بابا توانستیم راهحلهای نوین در این زمینه را ایجاد کنیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.