| کد خبر: 173199 |

◄ امضای تفاهم‌نامه با وزارت نفت برای نوسازی حمل‌ونقل عمومی

شورای اسلامی شهر تهران به منظور استحصال منابع حاصال از صرفه جوئی سوخت با وزارت نفت اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای کرده بود که تا از این طریق نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی صورت بگیرد که متاسفانه این اتفاق تا به امروز صورت نگرفته است.

تین نیوز

شورای شهر تهران به منظور استحصال منابع حاصل از صرفه‌جوئی سوخت با وزارت نفت اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای کرده بود که تا از این طریق نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی صورت بگیرد که این اتفاق تا به امروز صورت نگرفته است.

در حاشیه مراسم بهره‌برداری از تونل آرش -اسفندیار، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز مبنی بر این‌که آیا تفاهم‌نامه‌های لازم با وزارت نفت منعقد شده است، یاخیر، گفت: تلاش می‌کنیم که پروژه‌های اولویت‌دار را در دستور بهره‌برداری و افتتاح قرار دهیم؛ امضای تفاهم‌نامه با وزارت نفت نیز انجام شده است و باید اقداماتی بر اساس این تفاهم‌نامه انجام شود و وزارت نفت راستی‌آزمایی کند که آیا اقدامات منعقد‌شده از سوی شهرداری تهران انجام شده است و سپس پرداخت داشته باشد.

اما در بخش دیگری از حاشیه افتتاح تونل اسفندیار، شهردار تهران به افتتاح پروژه دوربرگردان غیر هم‌سطح بزرگراه شهید مدرس- نلسون ماندلا اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه دسترسی شرق به غرب نیز انجام شده است. همزمان در شهر تهران دو پروژه در جنوب شهر در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی افتتاح شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا پروژه‌های افتتاح‌شده پیوست‌های ترافیکی دارند، گفت: از روزی که بنده به شهرداری تهران آمده‌ام تلاش شده همه پروژه‌های شهر تهران پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی داشته باشند.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر این نکته که آیا نیازهای شهرداری تهران با دلار4200 تومانی تأمین می‌شود گفت: دولت بعضی از موارد را در این خصوص شاخص کرده است که در بعضی از حوزه‌ها بتوانیم از دلار 4200تومانی استفاده کنیم.

افشانی افزود: در این خصوص مذاکراتی صورت گرفته تا تجهیزات مترو و تجهیزات آتش‌نشانی ازجمله نردبان‌ها را با دلار 4200 تومانی وارد کنیم و این مهم هم‌اکنون در دست بررسی است و باید تمامی آحاد جامعه باهم باشند تا از این مرحله نیز بگذریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.