| کد خبر: 173195 |

◄ اختصاص 2هزار میلیارد تومان به نوسازی حمل‌ونقل شهری

دولت لایحه درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها را مصوب کرد که جا دارد از رئیس‌جمهور و هیأت دولت تشکرشود، چراکه این لایحه کمک‌های خوبی را به شهرداری و مردم انجام می‌دهد.

تین نیوز

محمدعلی افشانی در مراسم افتتاح تونل آرش اسفندیار و بزرگراه نیایش و دوربرگردان غیرهم‌سطح بزرگراه شهید مدرس در منطقه 3 شهرداری تهران، اظهار کرد: قول دادیم تا پایان شهریور ماه این پروژه‌‌ها به اتمام برسد که امروز به قول خود عمل کردیم و این پروژه‌ها قطعاً در سهولت زندگی شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، افشانی در این مراسم با اشاره به این‌که باید به شهروندان امید آینده‌ای بهتر را داد، گفت: دولت لایحه درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها را مصوب کرد که جا دارد از رئیس‌جمهور و هیأت دولت تشکرشود، چراکه این لایحه کمک‌های خوبی را به شهرداری و مردم انجام می‌دهد.

به گفته وی شهرداری در حال حاضر به دنبال احصاء نیازهای امروز شهر تهران و تأمین منابع مالی موردنیاز است و از این‌رو 700 میلیارد تومان در مرحله اول اوراق مالی منتشر شد و تلاش می‌شود مابقی اوراق مشارکت را نیز تأمین و عرضه کنیم.

افشانی تصریح کرد: بر اساس تبصره ماده 5 در سال جاری باید دوهزار میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان و  500 میلیون تومان نیز برای قطار شهری اختصاص یابد.

وی‌ در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: حوزه پسماند و قطار شهری از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری تهران برای جذب منابع مالی است. در آینده ادامه پروژه شهید صیاد شیرازی افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که خوب است به مردم برای اتمام پروژه‌ها و اقداماتی جدی‌تر در شهر امید دهیم، خاطرنشان کرد: شهر تهران علی‌رغم محدودیت منابعی که دارد ولی با همراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌های شهری را فعال کرده‌ایم ولی از سوی دیگر به شورا و شهرداری تهران می‌گویند که پروژه‌ها تعطیل شده است و در اوج تحول و شروع پروژه‌ها این حرف را می‌زنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.