| کد خبر: 173151 |

◄ اتمام عملیات روکش آسفالت گرم درمحوردستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درمیان، از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم درمحوردستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر خبرداد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درمیان، گفت: درراستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان درمیان وبه منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش آسفالت گرم محور دستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر به پایان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، حاجی رسول سالاری افزود: این پروژه به صورت پیمانی وبرای اجرای آن 4000 میلیون ریال از محل عتبارات استانی هزینه و عملیات خط‌کشی این مسیر نیز انجام‌شده است.

وی، درخصوص پروژه‌های آتی ودر دستورکار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در میان عنوان کرد: پروژه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان ازجمله اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درمیان بوده که با تخصیص اعتبار در سال جاری عملیاتی و اجرایی می‌شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درمیان، در پایان افزود: شهرستان درمیان دارای بیش از 612‌کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و با تامین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها ونیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.