| کد خبر: 173141 |

◄ پیشرفت روکش آسفالت محورهای فرعی منطقه شمال خراسان‌رضوی

عملیات روکش آسفالت محورهای فرعی منطقه شمال استان خراسان رضوی 65‌درصد پیشرفت داشته است.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه‌های خراسان‌رضوی، با توجه به اهمیت و هزینه بالای نگهداری راه‌ها گفت: با توجه به کثرت تردد و موقعیت استراتژیک راه‌های خراسان رضوی، نگهداری از راه‌های استان خراسان رضوی نیازمند اعتبارات زیادی هست و پس از تامین اعتبار نسبت به جذب پیمانکار و انجام عملیات روکش آسفالت محور مشهد-کلات و کلات-درگز، از طریق مناقصه اقدام شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، علی رجایی بابیان پیگیری تامین هشت میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده‌شده جهت ترمیم محورهای منطقه فرعی منطقه شمال استان خراسان رضوی، افزود: با توجه به خرابی رویه آسفالت محورهای مشهد-کلات و کلات-درگز، در قالب این قرارداد نقاط ضروری محور که نیاز شدید به روکش و ترمیم داشتند شناسایی و دستور کار آن به پیمانکار ابلاغ شد.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه از نوع یک لایه ماسه آسفالت رگلاژی و یک لایه روکش آسفالت هست که قرار است در مدت تقریبی سه ماهه تکمیل و تحویل داده شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان در تشریح این عملیات، گفت: با توجه به محدودیت اعتباری در قالب قرارداد فوق، فقط نقاط مهم و ضروری در برنامه کاری قرارگرفته است و 1/5‌کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محور مشهد-کلات در حوزه شهرستان مشهد و 2/650‌کیلومتر در حوزه شهرستان کلات به اتمام رسیده و در محور کلات-درگز نیز به‌زودی اجرا خواهد شد.

 وی در پایان افزود: تاکنون این پروژه 65‌درصد پیشرفت داشته است و با تکمیل این پروژه، ایمنی، کیفیت و تردد کالا و مسافر در منطقه گردشگری شمال استان خراسان رضوی افزایش خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.