| کد خبر: 173129 |

◄ تدابیر شهرداری تهران برای کاهش حجم ترافیک در ابتدای مهرماه

در ابتدای مهرماه با توجه به تشدید ترافیک شهری در پایتخت، تدابیری توسط پلیس و شهرداری تهران برای کاهش مشکلات تهرانی‌ها اندیشیده شده است.

تین نیوز

در ابتدای مهرماه با توجه به تشدید ترافیک شهری در پایتخت، تدابیری توسط پلیس و شهرداری تهران برای کاهش مشکلات تهرانی‌ها اندیشیده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پورسیدآقایی صبح امروز با حضور در صحن شورای شهر تهران با تشریح اقدامات معاونت حمل‌ونقل ترافیک درخصوص استقبال از مهر،‌ گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته حمل‌ونقل برای فراهم کردن شهر در راستای استقبال از مهر، تصویب طرح ساعت کاری شناور از ۷ تا ۸:۳۰ صبح بود که این مهم در شورای اداری استانداری تصویب شد و توسط استاندار به دولت ارسال شد.

او بابیان اینکه براین اساس در دو هفته اول مهرماه ساعات کار ادارات از ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۸:۳۰ به‌صورت شناور خواهد بود، گفت: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده است که اگر کارمندی دیرتر به محل کار خود آمد بتواند در عصر ساعت کاری خود را جبران کند.

پورسیدآقایی بابیان اینکه براین اساس مدارس ساعت ۸ صبح و اصناف ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: همچنین با همکاری پلیس‌راهور، تردد ناوگان پخش کالا اعم از کامیونت، وانت و ... از ساعت ۶ صبح تا ۹ صبح تا ۱۱ مهرماه ممنوع است و پلیس ضمن توقف و اعمال قانون، خودروی متوقف‌شده را به پارکینگ ارسال می‌کند.

او بابیان اینکه ترافیک ساکن اطراف مدارس هم مدیریت می‌شود، گفت: اتوبوس، مترو و تاکسی بسیج شده‌اند تا بتوانیم آغاز سال تحصیلی خوبی داشته باشیم.

روز گذشته سردار مهماندار هم از آمادگی پلیس‌راهور تهران برای آغاز سال تحصیلی خبر داده گفت: از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۹ صبح کامیونت‌ها و وانت‌بارهای توزیع کالا اجازه تردد در معابر سطح شهر تهران را ندارند. این ممنوعیت تا ۱۱ مهرماه به‌استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.